Program

Fold alle ud
  • EMAIL SUMMIT: PROGRAM


  • Kom i god tid, så du i ro og mag kan tjekke ind og blive klar til konferencen. Vi står klar til at tage imod dig.
    Hvor
    Foyeren

  • TBA
    Content

  • Hjernen fortolker verden gennem historier. Og skal du skrive historier, der vinder dine læseres hjerter (og åbner deres pengepung), er du nødt til at forstå, hvordan vores hjerne reagerer, og hvad det er for nogle centrale greb, der gør én historie uimodståelig og en anden søvndyssende.

    Det handler om storytelling. Det er muligvis et af de mest fortærskede begreber i marketingbranchen, men ikke desto mindre et af de vigtigste - for evnen til at skrive fængende historier uvurderlig, når du sælger med e-mails.

    I oplægget her undersøger vi, hvordan du bygger en historie, der både vinder genklang, holder læseren fanget, vækker tillid og får målgruppen til at forelske sig i dine ord.

    Vi bruger den seneste forskning på området til at finde den mest effektive historie og giver dig 5 greb, du kan bruge til at skrive e-mails, som får dine læsere til at hungre efter mere.

    Efter oplægget:

    -Ved du, hvilke 5 greb du skal bruge for at skrive engagerede historier.

    -Forstår du, hvordan hjernen reagerer på historier - og ved, hvordan du udnytter det.

    -Kan du skrive e-mails (og andre tekster), som fanger dine læsere fra første ord.
    Content
    Hvor
    Koncertsalen

  • Vil du gerne i gang med at bruge marketing automation? Eller er du lidt i gang og mangler nogle konkrete råd, så du for alvor kan få resultater på bundlinjen?

    Mange marketingafdelinger investerer seriøst i marketing automation i øjeblikket. Der er masser af udfordringer med at vælge det rigtige system, opbygge de første kampagner og sikre, at det arbejde, man udfører, skaber resultater og bliver fremtidssikret.

    Med udgangspunkt i en konkret B2B-case, dækker indlægget:

    -Den ændrede kunderejse

    -De strategiske og taktiske elementer, der leverer resultater

    -Planlægning af kampagner baseret på marketing automation

    -Det rigtige marketing automation system

    I oplægget vil Thomas Kjær Nielsen og Lars Norré fra inovo inddrage egne erfaringer fra deres B2B-kunder. De fokuserer på, hvordan man får et godt samarbejde mellem salg og marketing; hvordan man undgår at fejlkøbe marketing automation platforme; hvordan man bruger segmentering i forhold til at skabe relevant og nærværende kundekommunikation; og ikke mindst, hvilke opgaver, man bør udføre in-house, og hvad der kan outsources.

    Efter oplægget har du både et strategisk og lavpraktisk overblik over de væsentligste opgaver, når det kommer til indkøb af marketing automation og planlægning og eksekvering af marketing automation-kampagner.
    Teknologi

  • TBA

  • Shit, så skal vi igen udsende nyhedsbrev! Men hvordan skaber vi nyt, spændende og relevant content igen og igen?

    Produktionen af nyhedsbreve kan være en ressourcekrævende proces, hvor indholdet ofte lider under, at tage sig ud som det gamle.

    Få en praktisk værktøjskasse til at strukturere samskabelse og storyfinding ved at smadre dit produkt og aktivere hele virksomheden ‒ og kunderne.

    Vi skal kigge på:

    - Hvordan man genererer idéer til konstant at skabe nyt indhold ‒ også selvom produkterne ikke nødvendigvis udvikler sig.

    - Hvordan man finder, fanger og formidler de gode historier og både sikrer, at historierne er relevante og vedkommende for modtagerne, men også, at de kan læses på bundlinjerne.

    Oplægget er til dig der leder efter en værktøjskasse til at strukturere dit arbejde med nyhedsbreve. Værktøjskassen tilbyder dig en mere kreativ tilgang til dine nyhedsbreve, hvor du konstant kan skabe nyt og spændende content med brug af færre ressourcer.
    Content
    Ledelse
    Hvor
    Koncertsalen

  • De grundlæggende regler for e-mail markedsføring er klare, og overtrædelser straffes hårdt. Alligevel er det svært for mange virksomheder at få 100% styr på, hvordan de må markedsføre sig på mail – og hvordan de indhenter samtykker.

    Ingen kender vist reglerne (og fortolkningen af dem) bedre:

    Vi har inviteret Forbrugerombudsmanden til at holde et indlæg om spamreglerne og den (forholdsvis) nye spamvejledning. Institutionen sender de to medarbejdere, der har udarbejdet den seneste vejledning, nemlig Karen Søndergaard og Frederik Lars von Bülow.

    I indlægget gennemgår Karen og Frederik de regler, du som virksomhed skal have styr på, hvis du sender mails med markedsføring.

    Du bliver klogere på:

    -Hvornår en henvendelse er spam

    -Hvornår en henvendelse er en lovlig servicemeddelelse

    -Hvad der skal til for at et samtykke er gyldigt

    -Hvordan du lovligt kan opdatere et samtykke

    -Hvordan du lovligt kan sende markedsføring uden et samtykke

    -Hvad du risikerer, hvis du overtræder spamforbuddet

    Der vil være mulighed for at stille enkelte spørgsmål om spamreglerne.
    Jura
    Hvor
    Koncertsalen

  • How do you improve your deliverability?

    What’s the best way to optimize your email content?

    And how do you go about building an understanding of your subscribers?

    The answer—to all of these questions—is to build a more realistic, user-focused consumer profile.

    With the help of a little psychology, the science behind decision making, and some marketing automation, you’ll learn how to track profile behaviour and craft more relevant and engaging experiences for subscribers.

  • TBA

  • Danmarks hurtigst voksende digitale bureau. Det er, hvad Obsidian Digital med stolthed har kunnet kalde sig siden de startede i 2016.

    I oplægget fra partner Halfdan Timm får du et kig ind i motorrummet og en forklaring på deres store succes. Det digitale performance bureau har blandt andet brugt 500.000 kr og blod, sved og tårer på at opsamle leads til deres nyhedsbreve - og derefter konverteret dem til tal, der kan mærkes på bundlinjen.

    Indlægget er meget praktisk funderet: Her er ingen teori, men en gennemgang af, hvad Obsidian Digital faktisk har haft succes med (og hvad de har lavet af fejl) de sidste fire år.
    Hvor
    Lokale K4

  • TBA

  • Arbejder du strategisk med målsætninger og planlægning af dine e-mail kampagner?

    Nej?

    Så kommer du (næsten med garanti) i gang efter Christina Klitgaards indlæg om strategisk planlægning af salget med mails. Ja, faktisk tror vi slet ikke, du kan lade være!

    I løbet af 55 minutter med veloplagte Klitsgaard får du inspiration til, hvordan du bygger en kampagnekalender, der ikke kun kan øge dit salg over året markant, men også give dig idéer til nye produkter, spare dig dyrebar tid og holde dine kunder mere end tilfredse.
    Content
    Ledelse
    Hvor
    Koncertsalen

Køb billet

Oplev konferencen, og få ny viden og inspiration til din e-mail marketing.