Mange e-mails er r-vkedelige. De er sendt ud med spredehagl, er lavet med interne briller – og forsøger at sælge dig noget, du overhovedet ikke har brug for. De ankommer i din indbakke dagligt: Uinspirerede, upersonlige og umulige at undgå … også selvom du rigtig gerne vil: Undgå dem altså!
Anja er gammel journalist, og hun ved, hvad det vil sige at blive bombarderet med ligegyldige e-mails. Fra folk, der forsøger at bruge hende som gratis reklamesøjle, få adgang til hendes avis’ spalter for at spare penge, tjene penge og måske endda lokke penge ud af hendes intetanende læsere.
Men indimellem sad hun altså også dér – som journalist – og blev fanget. Indimellem var der alligevel en e-mail, der gjorde en forskel. En overskrift der fik hende til at hænge ved. En væsentlighed der fik hende til at klikke og føle sig inspireret.
Indimellem var der et menneske i den anden ende. Én, der ønskede at dele en historie … og gøre hende – og læserne – klogere. Og det fik hende til at tænke:
Hvad er det egentlig, de kan? Dem, der skriver de dér fængende e-mails? Hvordan gør de – og hvorfor virker de?
Svarene på de spørgsmål, vil Anja rigtig gerne dele med dig under et inspirerende, tankeprovokerende og lærerigt indlæg om storytelling på dette års EMAIL SUMMIT.
Derfor: Kom og bliv klogere. Kom og få en god håndfuld tips og tricks til din egen storytelling, eksempler på hvad du skal – og absolut ikke skal – gøre. Kom og del dine tanker med Anja og en masse andre digitale historiefortællere.
PS: Og hvis du bliver grebet af de gode historier, og vil lære mere om den strategiske storytelling, så er der tilbud på en dugfrisk og signeret bogudgivelse fra Anjas hånd på dagen: ”Storytelling i praksis – skil dig ud, giv mening og bliv husket!”
Hvad er ligheden mellem at skrive til 10 og 10.000 personer?
Det tager lige lang tid.
Du kan derfor med fordel give din email-liste lidt kærlighed. Det fortjener den. Det gør din dyrebare tid også.
Få opskriften på, hvordan du booster din B2B e-mail-liste med modtagere, der ikke kan vente med at høre fra dig (og som dine sælgere vil elske at møde).
Få inspiration til, hvordan du tænker Facebook, LinkedIn, Slideshare, Employee Advocacy, branceorganisationer, webinars og events ind i “e-mail adresse høster taktik”.
Og det behøver hverken være svært eller kedeligt.
Du får også inspiration til, hvordan du tænker konverteringer ind i dit arbejde. Så får du også en glad sælger med oven i hatten.
Og sidst, men ikke mindst: hvordan du finder ind til de ultimative B2B Freebies. Og nej, det er ikke nødvendigvis en White Paper på 143 sider!
Målet er, at du kommer fra oplægget med inspiration til, hvordan du (mindst) fordobler din e-mailliste med kvalificerede e-mailadresser og skaber aktivitet hos sælgerne.
I en virksomhed med både fysiske butikker og e-commerce bliver der jongleret med mange kanaler og segmenter hver dag.
Brødrene Dahl arbejder med en kommunikation på mail, der både understøtter virksomheden taktiske og strategiske fokusområder og virker salgsfremmende.
I dette indlæg fortæller marketingchef Sinne Kold, hvordan hun tænker mails ind i Brødrene Dahls samlede kommunikationsstrategi, og hvordan de bruger data, automatisering og segmentering til at give kunderne relevant, interessant og målrettet kommunikation.
Where the &$#! is email headed next year? That’s a question that the Really Good Emails team has been analyzing just for this conference – using thousands of emails from the best senders in the world as their data set. What they found are some surprising themes that you can take with you to impress your boss, your readers, and the casual fortune teller who is looking for an inside scoop on email.
Join us in Email Summit’s Keynote address as we take a look at everything from design to copy to behaviors that are molding what a really good email looks like in any industry. You’ll see what companies are doing right, how they are adapting to new customer expectations, and creating systems that make email fresh, distinct, and effective.
What does a truly great email strategy look like? It’s one that makes space for personality, giving you the chance to share your unique story and voice.
Your readers, users, and customers want to know what makes you one of a kind, and the best email marketers put that story at the heart of their strategy.
But a great email program also requires personalization, which allows you to serve your audience with content and recommendations just for them. The perfect email strategy pairs exceptional storytelling with smart marketing tactics to deliver exceptional results.
In this talk, we’ll look at lessons from some of the world’s leading storytelling brands, as well as strategies from forward-thinking marketers, to help you find the sweet spot that works for your email program. We’ll also bring you next steps that you can implement to drive results in 2022 and beyond.
Du har opbygget en solid e-mail liste.
Du har designet et hav af flows og automations.
Og du skaber en del trafik og salg med e-mail marketing hver eneste måned.
Men du har også en del læsere, der ikke åbner dine mails. Og du ved rent faktisk ikke, om de overhovedet får dine mails!
Hvis du er, som marketingfolk er flest, så skænker du ikke leveringen af dine mails mange tanker i hverdagen.
Men udfordringerne med levering kan være et stort problem, som koster dig mange penge og mudrer dit overblik i forhold til resultaterne.
Levering, eller ”deliverability”, er en flerstrenget disciplin, som involverer en del teknik og kræver vedholdenhed.
Der findes desværre ikke nogen quick fixes.
I dette indlæg hører du om deliverability som disciplin, og hvordan det påvirker din performance og analysemuligheder.
Du hører om:
– De 5 klassiske fejl, der smider din mail i spamfilteret
– Kortlægning af dit set-up i forhold til deliverability
– Hvilke konsekvenser du måske allerede er ramt af i dag
– Hvad du kan gøre for at forbedre din deliverability
– Teknik og indhold
– Køreplanen, der sikrer levering
– Cases & eksempler
Du får altså opskriften på, hvordan du i en hverdag med 117 andre opgaver kan implementere en strategi for deliverability og sikre, at dine mails har de bedste forudsætninger for at blive leveret og skabe salg.
The human brain does odd things. It is full of corruptions, or cognitive biases, and these little errors we all make on a daily basis are bad for your marketing. They damage your conversion rates, lose you customers and undermine your marketing efforts.
But all is not lost. We can fight back against the brain.
In this session you’ll learn how to combat these challenges with your emails and your marketing, you’ll learn how to increase conversion rates, engagement and customer loyalty.
You’ll leave this session knowing how to:
– Spot when cognitive bias will be a problem for you
– Fight it with 4 specific strategies
– Combat it with your emails
You’ll discover a whole new toolkit of behavioural psychology that you can use to get better customers and better engagement.
The content we cover:
– How cognitive bias happens (some fun examples)
– What cognitive bias is and why it happens (the psychology)
– How to predict bias (the 4 areas)
– What to do when bias happens and how to combat it
Email remains king! It’s the backbone of all marketing strategies with an off the chart ROI. However, inboxes are more crowded than ever before, so if you’re going to send emails, they better be exceptional, eccentric and engaging; take it seriously.
With that in mind, join Gavin as he looks back on what we learnt since 2020, building stronger bonds with our clients, harnessing our data for more relevancy and utilizing commentary channels to make a more significant impact because email marketing isn’t broken. The way you are using it is.
Mette Will | Marketing by Will ApS | hej@mettewill.dk | Telefon 60 16 70 21 | CVR: 42496502