Torben Rasmussen er iværksætter og specialist i marketingteknologi. Han har arbejdet med e-mailmarkedsføring, loyalitetsprogrammer, marketing automation og gamification siden 1999, hvor han stiftede sin første virksomhed, Atteno A/S, der blandt andet udviklede online softwareløsninger til netop e-mailmarkedsføring og gamification.
Efter salget af Atteno i 2007, og nogle år som ansat direktør, stiftede han YULSN i 2011.
Blandt YULSNs kunder er virksomheder som Salling Group, Bravo Tours, SILVAN, Small Danish Hotels, Nemlig.com, Krifa og POMPdeLUX.
Som iværksætter har Torben gennem årene selv haft fingrene helt nede i maskinrummet på mange systemer, løsninger og kampagner, og har samtidig haft det strategiske overblik, der er nødvendigt for at drive virksomhed.
Netop det at omsætte strategi til taktiske og operationelle aktiviteter er fokus for hans workshop om det optimale velkomstflow på konferencen.