- Opdateringen fra A til Z
- Hvordan det påvirker din markedsføring på mail
- Hvordan du bør forholde dig
- Hvilke tiltag du bør kigge på.
Denne workshop er for dig der arbejder med leads og konvertering.
Karina Kastrup Ibsen (Fluid) og Sarah Dittmer (Norlys) faciliterer workshoppen og tager med udgangspunkt i Norlys' (Tidligere Boxer) erfaringer en dialog om, hvordan du optimerer din leadproces, hvilke kilder der performer bedst og effekten af at få den rigtige start på kunderejsen.
Undervejs drøfter vi disse udfordringer:
- Håndtering af leads fra mange forskellige kanaler og kampagner
- Reduktion af manuel håndtering af filer fra flere leadkilder
- Kontakt med leads, når interessen er størst
- Regler for opbevaring af lead data.
Du går fra workshoppen med ny viden og inspiration til, hvordan du kommer videre med dit arbejde med leads, data og konverteringer.
WORKSHOP
En workshop på EMAIL SUMMIT foregår i et mindre lokale med max 10 deltagere. Her er lagt op til, at du kommer i dialog med indlægsholderen og de andre deltagere og arbejder mere aktivt med tingene.
Spids blyanten, hav notesbogen klar, og vær åben i dialogen. Du er selv med til at bestemme, hvor godt det bliver. Du behøver ikke have din computer med.
Jeg tager min medarbejder under armen, for der er mange spor, så vi splitter os op og får ekstra meget med hjem fra en supergod og praktisk konference.
Projektchef
Jysk Fynske Medier