Program

Åbn alle +
  • ODENSE


  • ONLINE & OPTAGELSER


  • Kom i god tid, så du i ro og mag kan tjekke ind og blive klar til konferencen. Vi står klar til at tage imod dig.
    Where
    Foyeren

  • Kommer du alene til konference? Eller vil du bare gerne møde nye mennesker? Så start konferencedagen med en halv times networking! Resten af dagen har du nye bekendtskaber, du kan snakke med i pauserne og gå til oplæg sammen med. Der vil være en professionel facilitator, som styrer alle sikkert igennem de 30 minutter.
    Where
    Lokale 2

  • Mette Will og Mogens Møller byder velkommen til årets store e-mail marketing konference.

    Where
    Store Sal

  • Before someone can respond to your email, you first have to convince them to open and read it.

    To do that, you must understand how people do – and don’t – make decisions.

    Scientists have proven that people rely on hardwired behaviors for up to 95% of their decision- making. They act reflexively, with little to no thought.

    If you want your email messages to be irresistible—to prompt people to act immediately and automatically, you need to know how to trigger these reflexive actions. And you want easy, proven ways to do that.

    In this fast-paced, example-jammed keynote, you’ll discover the exact words, phrases, and frames that get people to do what you want.

    You’ll see numerous examples of emails that trigger the surprising decision defaults all humans have. And you’ll gain the tactics to create emails that hack people’s brains, so you can create your competitive advantage.
    ADFÆRD
    B2B
    B2C
    CONTENT
    COPYWRITING
    E-COMMERCE
    PSYKOLOGI
    Where
    Store Sal

  • Det er velkendt at manuelle kampagner, er et af de mest effektive greb i email marketing værktøjskassen.

    Manuelle kampagner kan dog være særdeles tids- og ressourcekrævende, og der går meget arbejde forud, inden man kan trykke på send knappen.

    Hvad værre er, så starter man som oftest helt forfra, når næste kampagne skal produceres.

    Hør hvordan Miinto har sat store dele af denne proces på autopilot. En automatiseret proces, som har sikret en øget udsendelsesfrekvens, bedre segmentering, markant ressourcebesparelse og et stort løft i omsætningen fra automatiserede emails.

    NIVEAU: ØVEDE
    AUTOMATION
    B2C
    E-COMMERCE
    SEGMENTERING
    Where
    Lokale 1

  • Popups er en populær og effektiv måde at fange dine besøgendes opmærksomhed på, og der sker hele tiden en udvikling, hvor forskellige metoder og elementer gør din indsats mere eller mindre virkningsfuld.

    Til dette oplæg får du frisk og opdateret viden om, hvordan du udnytter potentialet i 2024 og skaber en rød tråd til dine øvrige aktiviteter, fx på e-mail og sociale medier.

    Du får:

    • Indblik i de elementer, der påvirker konverteringsraten enten positivt eller negativt.

    • Adgang til helt nye data, der viser de aktuelle tendenser.

    • Alt visualiseret med konkrete eksempler.

    Oplægget er baseret på en ny analyse fra Sleeknote (2024).

    Hvis du er vild med data, tendenser og konkrete eksempler, så er dette oplæg for dig!

    NIVEAU: ALLE
    AUTOMATION
    B2C
    DATA
    E-COMMERCE
    KONVERTERING
    LEADS
    Where
    Lokale 200

  • The age of AI is here. And everyone is celebrating it. But somehow it feels like we're using it like a Neanderthal. Email marketers are cobbling together texts that are either too long, too short, or the worst: too generic.

    The reason is simple and surprisingly obvious: AI does not have a personality. As a result, we are struggling with AI more than we are succeeding. And let's be honest. That's no fun.

    So how should we treat AI then? How can we get more and the best out of it? This presentation provides answers to those questions. You will learn how newsletter content transitioned from a “Walt Disney”-style to spot-on brand resonance. How setting the right tone leads to quick nods of approval, more efficient work flows and newsletters that chime with the company's culture.
    AI & ChatGPT
    B2B
    B2C
    CONTENT
    TEKNOLOGI
    Where
    Store sal

  • Hvis du har mange flows med indhold, der ikke ''bare'' er automatiserede produktanbefalinger fra en webshop, så kan det være en krævende opgave at holde indholdet opdateret og relevant.

    Kender du til den problemstilling, så kan du finde inspiration i casen fra VisitAarhus.

    Camilla Kjærsgaard Pedersen fra Visit Aarhus og Torben Rasmussen fra Yulsn gennemgår, hvordan VisitAarhus har omstruktureret deres flows og lavet det meste af indholdet dynamisk.

    VisitAarhus er Aarhusregionens officielle turistorganisation, og dækker over otte øst- og midtjyske kommuner.

    I regionen er der er over 3.000 attraktioner, aktiviteter, samt spise- og overnatningssteder, som skal markedsføres overfor såvel udenlandske som indenlandske turister.

    Indlægget henvender sig til virksomheder med meget indhold og forskellige grupper af modtagere.

    Niveau: Ekspert
    AUTOMATION
    CONTENT
    Where
    Lokale 109

  • Kan du måle e-mailens værdi for en B2B-virksomhed? Ja, det kan du faktisk godt!

    Til dette oplæg vil Steffen Hedebrandt dykke ned i den unikke data, som Dreamdata har om B2B kunderejser og særligt analysere e-mailens betydning for B2B-virksomheder.

    Steffen vil dele ud af best-practises, som kan bekræftes med data, forklare hvordan du måler på e-mailens betydning for din virksomhed og sikrer, at alle kliks spores korrekt.

    NIVEAU: ØVEDE
    B2B
    DATA
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 107

  • Hvad sker der, når folk tilmelder sig dit nyhedsbrev? Får de en velkomstmail? Og hvad med en veltilrettelagt serie mails, der motiverer nye læsere til at blive betalende kunder i forretningen? Hvis ja – konverterer den velkomstserie så godt nok?

    Hvis nej, så kom med på Kathrines oplæg, hvor du lærer de 6 grundregler, som alle effektive velkomstserier har tilfælles. Uanset om dit mål er at overbevise læseren om fx at købe dit kursus, booke et salgsmøde, skrive sig på en venteliste eller noget fjerde.

    Du finder også ud af:

    - Hvorfor det er overvurderet at ’give værdi’ i sine mails – og hvad du skal gøre i stedet

    - Hvordan du omsætter for flere millioner kroner med en velkomstserie, selvom du ikke ved, hvad du vil sælge (ægte dansk eksempel)

    - Hvordan du bruger ChatGPT til nemt og hurtigt at få en ide til den helt rigtige freebie at tiltrække dine nye læsere med – fx med Æblerovs-metoden, Get unstuck-metoden og Færdig-freebie-før-frokost-metoden.

    Målgruppe

    B2B og B2C (ikke webshops). Oplægget er primært til dig, der fx sælger viden, timer eller kurser (fysisk eller online). Du kan også være kommunikations- eller marketingansvarlig i organisationen. Og du vil gerne kunne konvertere nye læsere på nyhedsbrevet til kunder (mens du laver noget andet).

    NIVEAU: ALLE
    AUTOMATION
    CONTENT
    COPYWRITING
    KONVERTERING
    Where
    Lokale 107

  • Du har to håndtag, du kan trække i som webshop, hvis du vil have endnu flere kroner og øre ud af din e-mailmarketing.

    1. Du kan sende endnu bedre eller flere mails til dem, du allerede har på dine lister.

    eller

    2. du kan forsøge at vækste dine lister med nye potentielle kunder.

    Langt de fleste webshops har i dag (heldigvis) fået øjnene op for, hvor vigtigt det er at bruge tid og penge på leadgenerering.

    Desværre stopper de fleste dog, så snart de har plukket de helt lavthængende frugter.

    Du ved ...

    En slide-in/pop-up med en rabatkode på 10 %.

    En konkurrence på Instagram.

    Eller nogle Lead Ads på Facebook.

    Det er synd og spild af potentiale. Især når de store og dygtige webshops i disse år bruger helt op mod 35 % af deres Paid Social-budget på netop leadgenerering. Du risikerer simpelthen at sakke bagud.

    Til dette oplæg får du indsigt i taktikker og formater ift. leadgenerering for webshops, som sikrer købsparate, loyale og relevante leads i massevis.

    Du kommer til at høre om:

    • Incitamenter, der ikke er rabatkoder og konkurrencer

    • Leadgenerering via betalt annoncering: Meta, Google, Pinterest, TikTok mv.

    • Leadgenerering fra web: Få flere leads uden at bruge en krone på det

    • Hvordan du sikrer, at dine nyindkøbte leads er pengene værd

    • ''Husk lige det her'' anbefalinger

    NIVEAU: ØVEDE
    B2C
    E-COMMERCE
    LEADS
    Where
    Lokale 207

  • Der er mange faktorer, der kan få et nyhedsbrev til at virke eller fejle.

    Som ansvarlig for virksomhedens e-mailmarkedsføring, skal du have et overblik over hele nyhedsbrevets anatomi. Og en af de ting du ikke kommer udenom, er selve nyhedsbrevstemplaten, som i den grad kan påvirke udfaldet af de succeskriterier, du har sat op.

    Til dette oplæg får du en værktøjskasse, der hjælper dig med effektivt at bygge en mastertemplate, du kan bruge. uanset hvilken kampagne eller nyhedsbrev du skal sende ud.

    Vi kommer ind på:

    • Webadfærd, købsadfærd og brugervenlighed og det vigtigste, du skal vide.

    • Hvordan din strategi påvirker din opsætning.

    • Hvilke byggeklodser, du skal bruge i den praktiske opsætning af skabelonen.

    • Evaluering af skabelonen.

    Gennem cases og eksempler kommer vi så meget rundt om emnet, at du vil kunne gå hjem og se, hvad der skal ændres ved din template.

    NIVEAU: ALLE
    ADFÆRD
    CONTENT
    PSYKOLOGI
    STRATEGI
    Where
    Lokale 1

  • Kære marketingchef. Hvis du vil være relevant om 2 år, så skal du stige på AI-toget nu.

    Mikkel Svolds oplæg handler ikke bare om at forklare, men også demonstrere, hvordan du kan bruge ChatGPT til at skabe dybdegående, overbevisende, fagstærkt indhold, der positionerer dit brand som en thought leader i din branche.

    I dette oplæg vil vi udforske, hvordan du kan bruge ChatGPT til at generere indsigtsfulde artikler, interessante whitepapers og engagerende SoMe-indhold, som fanger dit nørdede publikums opmærksomhed og bygger tillid.

    Mikkel vil gå igennem processen fra A til Z og bevare spørgmålene:

    • Hvordan undgår du generisk indhold?

    • Hvordan gør du AI-genereret indhold personligt?

    • Hvordan masseproducerer du højkvalitetsindhold?

    • Hvordan sikrer du content, der understøtter jeres strategi?

    • Ja, hvordan fa’en kommer du overhovedet i gang?!

    Dette er din chance for at få en (lille, men vigtigt) forspring i den nye digitale marketingverden og sikre, at dit brand bliver hørt gennem støjen.

    Vær med, når Mikkel udstyrer dig med de værktøjer og teknikker, du har brug for for at gøre ChatGPT til din mest værdifulde medarbejder i B2B content marketing.

    NIVEAU: ALLE
    AI & ChatGPT
    B2B
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • Er du træt af overfladisk segmentering og one-size-fits-all markedsføring? Fremtiden handler om at levere personaliserede kundeoplevelser.

    Lyt med, når Segmento fortæller åbent om, hvordan de tackler udfordringen med at levere personaliserede og relevante e-mails samt weboplevelser til kunders forskelligartede kundebaser med et profitskabende framework.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan store brands som Luksusbaby, Decofarver, Dermaspace og Havanna Shoes konstant udvikler deres arbejde med kunderejsen og personalisering

    • Hvordan omnichannel-tilgangen bliver en del af DNA’et for større webshops.

    • Praktiske eksempler på, hvad det kræver at skabe og bygge et personaliserings-setup, der cirkulerer i alle dine kanaler og sikrer høje konverteringsrater.

    Afsæt 45 minutter og kom med ind i maskinrummet på spændende cases, unikke løsninger og Segmentos måde at arbejde på.

    NIVEAU: ØVEDE
    B2B
    E-COMMERCE
    PERSONALISERING
    SEGMENTERING
    Where
    Lokale 200

  • Udsolgt. Ekstra oplæg kl. 13.00.

    71% af dine kunder forventer personlig kommunikation. De forventer, at du som virksomhed kender dem, og at du ved, hvad de vil have.

    I kampen om at vinde dine kunders gunst og loyalitet skal du i langt højere grad tilbyde dem ekstraordinære oplevelser og en service ud over det sædvanlige. Pris og kvalitet er hygiejnefaktorer. Derfor er det blevet endnu vigtigere at være skarp på kundeoplevelsen. Undersøgelser viser, at kunder er villige til at betale mere for en god kundeoplevelse, og de skifter brand efter en dårlig oplevelse.

    Vi giver dig konkrete indsigter og tiltag, som du kan tage med hjem og implementere i dit arbejde allerede i morgen.

    Take-aways fra dagens oplæg er:

    • Hvordan du kan skabe mere engagement med dine kunder.

    • Hvordan du kan styrke og forbedre relationen med dine kunder.

    • Hvordan du kan sikre altid at være relevant i både e-mail marketing, men også på tværs af alle kanaler.

    • Hvordan du kan skabe og måle kundetilfredsheden og sikre at gøre det operationelt, så kunderne også oplever en forskel.

    Så uanset om dine organisation er B2B, B2C, eCom eller lead fokuseret, så er det her oplæg noget for dig. Det handler nemlig om kundelivstidsværdi og hvordan du får de samme kunder til at købe hos dig igen og igen og …
    PERSONALISERING
    STRATEGI
    Where
    Lokale 109

  • Det tekniske set-up omkring en kundeklub, hvor de loyale kunder belønnes for deres køb er blevet meget lettere og billigere de seneste 10 år.

    Det er også en af grundene til, at antallet af virksomheder, der tilbyder en eller anden form for kundeklub er eksploderet gennem de sidste 10 år.

    Til gengæld viser den seneste undersøgelse om kundeklubber fra CBS, at andelen af danskere der er medlem af en kundeklub er faldet fra 75% i 2015 til 63% i 2023.

    Med den stigende konkurrence om at få kunderne til at tilmelde sig, så er det vigtigt at du betragter dit nyhedsbrev som en kundeklub – uanset om du belønner dine kunder direkte for deres køb eller ej.

    De midler du skal bruge for at skabe mere salg, flere loyale kunder og flere ambassadører er nemlig præcis de samme – uanset hvad du kalder det, dine kunder tilmelder sig.

    I dette oplæg får du Torben Rasmussens bud på de 5 vigtigste faktorer til at få succes med din kundeklub – og dit nyhedsbrev – i 2024.

    Du kommer til at høre om, hvordan du:

    • Får flest mulige tilmeldinger indenfor dit budget.

    • Får styr på samtykker, hvis du skal skifte fra nyhedsbrev til kundeklub.

    • Laver målrettet kommunikation, der skaber engagement.

    • Motiverer nye tilmeldte til første køb og belønner de loyale kunder.

    • Måler og optimerer på dit program.

    NIVEAU: ALLE
    B2C
    CONTENT
    JURA
    KONVERTERING
    STRATEGI
    Where
    Store sal

  • We all think we have good marketing instincts – but how often are we actually right? Play along and test yourself as Jeanne shares A/B split tests from work she’s done for clients and challenges the audience to guess ‘which test won’ before she reveals the results. Yes, it will be fun. And it will be fast – so we can get as many tests in as possible. You will walk away with practical tips and ideas you can test with your own email marketing program to boost results.

    You’ll learn:

    • What types of tests are likely to generate the largest lifts

    • Why quality hypotheses are key to testing (and how to develop them)

    • Which metric you should use for a KPI based on your business goals

    • How to use scientific method to get the most out of your results.



    NIVEAU: ØVEDE
    ANALYSE
    B2B
    B2C
    CONTENT
    KONVERTERING
    Where
    Lokale 107

  • Til dette oplæg graver Casper dybt og viser, hvordan han og SparkForce, bruger AI til at optimere nurture flows for B2B kunder.

    Du går derfra med en opdateret viden om:

    • AI’s rolle i e-mail marketing nu, og hvordan den kommer til at se ud i fremtiden.

    • Personalisering og segmentering: Hvordan du kan bruge AI til at gøre tingene endnu mere personlige.

    • Automatisering af flows: Hvordan du bruger AI til at gøre dine processer nemmere. Det behøver ikke være raketvidenskab, men det kan stadig være smart.

    • Hands-on eksempler fra cases, hvor Casper har brugt AI med stor gevinst.

    Hvis du har set Casper før, så ved du at det bliver konkret og ekstremt brugbart, men han går også til stålet. Så hold på hat og briller, når der bliver nørdet helt ud.

    NIVEAU: EKSPERTER
    AI & ChatGPT
    AUTOMATION
    B2B
    SEGMENTERING
    Where
    Lokale 207

  • Lyt med, når Poetype og Basic+Ally fra Løvens Hule fortæller åbent om, hvordan de udvikler og drifter et top-performende e-mail set-up.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan e-mail kom til at stå for 32 % af virksomhedens omsætning.

    • Hvilke automations skabte 54 % vækst i omsætningen fra e-mail.

    • Klassiske fejl, og hvordan du undgår dem.

    • Hvordan du selv implementerer et lignende set-up.

    NIVEAU: ØVEDE
    AUTOMATION
    B2C
    E-COMMERCE
    Where
    Lokale 200

  • Du SKAL have styr på data og tracking for at få succes med e-mail automations i 2024 - punktum!

    De fleste af dine automations samler støv, hvis ikke du kan fodre dit mailsystem med data ift., hvad dine subscribers foretager sig på din hjemmeside. Du bør fx vide, hvilke sider de besøger, hvad de klikker på, og når de lægger noget i kurven.

    Har du ikke håndteret Apple’s seneste benspænd, vil din hjemmeside typisk glemme 50% af den data efter kun 7 dage. Og alle dine triggers og automations (såsom interesse-flows og tabt kurv-flows) vil gå i stå.

    Det er spildt arbejde! Med Server Side Tracking kan du lovligt modstå Apples begrænsninger uden at gå på kompromis med dine subscribers privatliv og cookie- samtykke.

    Under det her oplæg dykker vi ned i de problematikker, Apple har skabt, og du får hands-on tips til at:

    • Identificere dine subscribers på alle deres enheder (mobil, tablet, computer osv.)

    • Sørge for at din hjemmeside husker dine subscribers (og ikke sletter cookies efter 7 dage)

    • Undgå at iOS17 Link Tracking Protection ødelægger din e-mail tracking

    Oplægget er meget konkret og giver dig en beskrivelse af problematikkerne og en viden om, hvordan du rent praktisk løser problemerne.

    NIVEAU: EKSPERTER
    AUTOMATION
    B2B
    B2C
    E-COMMERCE
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 1

  • 71% af dine kunder forventer personlig kommunikation. De forventer, at du som virksomhed kender dem, og at du ved, hvad de vil have.

    I kampen om at vinde dine kunders gunst og loyalitet skal du i langt højere grad tilbyde dem ekstraordinære oplevelser og en service ud over det sædvanlige. Pris og kvalitet er hygiejnefaktorer. Derfor er det blevet endnu vigtigere at være skarp på kundeoplevelsen. Undersøgelser viser, at kunder er villige til at betale mere for en god kundeoplevelse, og de skifter brand efter en dårlig oplevelse.

    Vi giver dig konkrete indsigter og tiltag, som du kan tage med hjem og implementere i dit arbejde allerede i morgen.

    Take-aways fra dagens oplæg er:

    • Hvordan du kan skabe mere engagement med dine kunder.

    • Hvordan du kan styrke og forbedre relationen med dine kunder.

    • Hvordan du kan sikre altid at være relevant i både e-mail marketing, men også på tværs af alle kanaler.

    • Hvordan du kan skabe og måle kundetilfredsheden og sikre at gøre det operationelt, så kunderne også oplever en forskel.

    Så uanset om dine organisation er B2B, B2C, eCom eller lead fokuseret, så er det her oplæg noget for dig. Det handler nemlig om kundelivstidsværdi og hvordan du får de samme kunder til at købe hos dig igen og igen og …
    PERSONALISERING
    STRATEGI
    Where
    Lokale 109

  • Vi siger det alle sammen:

    Vi ønsker at skabe personlige e-mails.

    Men de færreste gør det i praksis.

    For hvad er en personlig e-mail egentlig?

    Og hvordan gør du i praksis - uden at skrive en unik e-mail til hver af dine 10.000 subscribers?

    • Personalisering er ikke at skrive %FIRSTNAME% i hver sætning.

    • Personalisering er flows, der stikker dybere og favner brugerens adfærd.

    • Personalisering er at skabe værdi for modtageren.

    Til dette oplæg får du en række eksempler og idéer til, hvordan du kan personliggøre dit indhold og dermed skabe mere værdi i indbakken hos dine modtagere

    Eksemplerne spænder fra hands-on actions, du kan implementere her og nu til eksempler, som leverer deciderede wow-oplevelser og derfor kræver lidt mere af dig.

    NIVEAU: ØVEDE
    B2C
    CONTENT
    E-COMMERCE
    PERSONALISERING
    Where
    Store sal

  • Undersøgelser viser, at kunderne har et stærkt ønske om at blive behandlet på en personlig måde.

    For eksempel viser en undersøgelse fra Epsilon, at 80 % af forbrugerne er mere tilbøjelige til at handle, hvis dialogen er personlig.

    Samtidig viser en undersøgelse fra Campaign Monitor, at 56 % af modtagerne fravælger e-mails, når indholdet ikke længere er relevant for dem.

    Men selvom mange forstår vigtigheden af personlig kommunikation, er der stadig mange, der ikke udnytter de dybe segmenteringsmuligheder, som de almindelige marketing automation platforme tilbyder.

    Tom Brændstrup dykker ned i dette emne og vil i sit oplæg demonstrere, hvordan marketing automation kan anvendes til effektivt at danne og anvende dybe segmenter.

    Til dette oplæg får du:

    • Specifikke ''how-to'' teknikker til segmentering, der fremmer arbejdet med dynamiske og aktuelle kundegrupper - hjertet i et personaliseret marketing-setup.

    • Eksempler på oplagte segmenteringsstrategier.

    • Indsigt i, hvordan en marketing automation platform automatisk kan håndtere segmenter – både i e-mails og sociale medier.

    NIVEAU: ØVEDE
    AUTOMATION
    B2C
    E-COMMERCE
    SEGMENTERING
    STRATEGI
    Where
    Lokale 200

  • Med udgangspunkt i segmenteringsværktøjet: ”Emotionelle Kundetyper” forklarer Sanne Dollerup, hvordan du vælger de helt rigtige ord til dine mails, så kunderne bliver følelsesmæssigt engageret i teksten. Det handler om at skabe logiske sammenhænge i ordvalget, fordi det øger troværdigheden i teksten.

    Modsat: Når ord ikke hænger logisk sammen – og i nogle tilfælde er decideret modsatrettede – så falder troværdigheden markant.

    I mange tilfælde kan nogle ord nemt udskiftes med andre, så teksten fastholder samme logik hele vejen igennem.

    Det vil du få helt konkrete eksempler på.

    Du kommer hjem med viden om:

    • Hvilke ord du ikke længere må bruge

    • Hvilke ord du skal bruge meget mere

    • Hvilke ord der er modsætninger

    • Hvilke ord der kan udskiftes med andre ord.

    NIVEAU: ALLE
    B2B
    B2C
    CONTENT
    COPYWRITING
    E-COMMERCE
    PSYKOLOGI
    Where
    Lokale 107

  • Kender du det frustrerende i at bruge timer på at chatte med ChatGPT, uden at få ordentlige svar ud af det?

    Til Renés oplæg afslører han hemmeligheden bag, hvordan du får maksimalt udbytte af ChatGPT på rekordtid.

    Du får 3 power-tips, der hjælper dig med at stille de helt rigtige spørgsmål på den mest effektive måde. Du vil gå fra irriterende tidsspilde til konkrete svar, der rent faktisk virker i praksis.

    Du får også et indblik i den store fejl, de fleste begår i deres kommunikation med ChatGPT - og som du absolut skal undgå. Alt dette på kun 45 minutter, så du straks kan komme i gang med at få mere værdi ud af ChatGPT.

    Så hvis du er træt af ikke at få ordentlige svar fra ChatGPT, skal du helt sikkert møde op til Renés oplæg. Han glæder sig til at dele sine resultater af hundredvis af samtaler, så du også kan chatte på højt niveau med denne fantastiske AI.

    NIVEAU: ALLE
    AI & ChatGPT
    CONTENT
    COPYWRITING
    Where
    Lokale 207

  • Landing email marketing campaigns in the inbox requires a keen understanding of how internet service providers score sender reputation and what engagement activities positively and negatively impact that reputation.

    Join Michael Barber as he unpacks:

    • The latest deliverability insights from major inbox providers.

    • How to leverage those insights to ensure your email campaigns get successfully delivered.

    • How to develop campaigns that engage subscribers in ways that continually impact your sender reputation.

    NIVEAU: ØVEDE
    B2B
    B2C
    DELIVERABILITY
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 1

  • På EMAIL SUMMIT 2024 holder vi også en form for premiere:

    Som den afsluttende keynote præsenterer Mogens Møller nemlig for første gang resultaterne af en dugfrisk og omfangsrig analyse af udvalgte nyhedsbreve og websites – både fra Danmark og udlandet.

    I perioden december 2023 til februar 2024 gennemfører Mogens og hans team massevis af brugertests. De sætter personer foran computere, tablets og mobiltelefoner og giver dem opgaver, de skal løse, imens de tænker højt. Undervejs observerer Mogens, hvad der fungerer og ikke fungerer, og alle tests bliver optaget både med video og eye-tracking.

    Du kan forvente en meget konkret keynote, hvor Mogens har omdannet resultaterne fra analysen til praktiske takeaways, du kan implementere i dit eget arbejde, så du får en højere konvertering på både websitet og dine e-mails.

    Og som altid går Mogens på scenen med et højt energiniveau og et vestjysk glimt i øjet.

    Glæd dig!
    ANALYSE
    B2B
    B2C
    KONVERTERING
    STRATEGI
    Where
    Store sal

  • Mette Will og Mogens Møller byder velkommen til årets store e-mail marketing konference.

    Where
    Store Sal

  • Before someone can respond to your email, you first have to convince them to open and read it.

    To do that, you must understand how people do – and don’t – make decisions.

    Scientists have proven that people rely on hardwired behaviors for up to 95% of their decision- making. They act reflexively, with little to no thought.

    If you want your email messages to be irresistible—to prompt people to act immediately and automatically, you need to know how to trigger these reflexive actions. And you want easy, proven ways to do that.

    In this fast-paced, example-jammed keynote, you’ll discover the exact words, phrases, and frames that get people to do what you want.

    You’ll see numerous examples of emails that trigger the surprising decision defaults all humans have. And you’ll gain the tactics to create emails that hack people’s brains, so you can create your competitive advantage.
    ADFÆRD
    B2B
    B2C
    CONTENT
    COPYWRITING
    E-COMMERCE
    PSYKOLOGI
    Where
    Store Sal

  • The age of AI is here. And everyone is celebrating it. But somehow it feels like we're using it like a Neanderthal. Email marketers are cobbling together texts that are either too long, too short, or the worst: too generic.

    The reason is simple and surprisingly obvious: AI does not have a personality. As a result, we are struggling with AI more than we are succeeding. And let's be honest. That's no fun.

    So how should we treat AI then? How can we get more and the best out of it? This presentation provides answers to those questions. You will learn how newsletter content transitioned from a “Walt Disney”-style to spot-on brand resonance. How setting the right tone leads to quick nods of approval, more efficient work flows and newsletters that chime with the company's culture.
    AI & ChatGPT
    B2B
    B2C
    CONTENT
    TEKNOLOGI
    Where
    Store sal

  • Der er mange faktorer, der kan få et nyhedsbrev til at virke eller fejle.

    Som ansvarlig for virksomhedens e-mailmarkedsføring, skal du have et overblik over hele nyhedsbrevets anatomi. Og en af de ting du ikke kommer udenom, er selve nyhedsbrevstemplaten, som i den grad kan påvirke udfaldet af de succeskriterier, du har sat op.

    Til dette oplæg får du en værktøjskasse, der hjælper dig med effektivt at bygge en mastertemplate, du kan bruge. uanset hvilken kampagne eller nyhedsbrev du skal sende ud.

    Vi kommer ind på:

    • Webadfærd, købsadfærd og brugervenlighed og det vigtigste, du skal vide.

    • Hvordan din strategi påvirker din opsætning.

    • Hvilke byggeklodser, du skal bruge i den praktiske opsætning af skabelonen.

    • Evaluering af skabelonen.

    Gennem cases og eksempler kommer vi så meget rundt om emnet, at du vil kunne gå hjem og se, hvad der skal ændres ved din template.

    NIVEAU: ALLE
    ADFÆRD
    CONTENT
    PSYKOLOGI
    STRATEGI
    Where
    Lokale 1

  • Kære marketingchef. Hvis du vil være relevant om 2 år, så skal du stige på AI-toget nu.

    Mikkel Svolds oplæg handler ikke bare om at forklare, men også demonstrere, hvordan du kan bruge ChatGPT til at skabe dybdegående, overbevisende, fagstærkt indhold, der positionerer dit brand som en thought leader i din branche.

    I dette oplæg vil vi udforske, hvordan du kan bruge ChatGPT til at generere indsigtsfulde artikler, interessante whitepapers og engagerende SoMe-indhold, som fanger dit nørdede publikums opmærksomhed og bygger tillid.

    Mikkel vil gå igennem processen fra A til Z og bevare spørgmålene:

    • Hvordan undgår du generisk indhold?

    • Hvordan gør du AI-genereret indhold personligt?

    • Hvordan masseproducerer du højkvalitetsindhold?

    • Hvordan sikrer du content, der understøtter jeres strategi?

    • Ja, hvordan fa’en kommer du overhovedet i gang?!

    Dette er din chance for at få en (lille, men vigtigt) forspring i den nye digitale marketingverden og sikre, at dit brand bliver hørt gennem støjen.

    Vær med, når Mikkel udstyrer dig med de værktøjer og teknikker, du har brug for for at gøre ChatGPT til din mest værdifulde medarbejder i B2B content marketing.

    NIVEAU: ALLE
    AI & ChatGPT
    B2B
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • Det tekniske set-up omkring en kundeklub, hvor de loyale kunder belønnes for deres køb er blevet meget lettere og billigere de seneste 10 år.

    Det er også en af grundene til, at antallet af virksomheder, der tilbyder en eller anden form for kundeklub er eksploderet gennem de sidste 10 år.

    Til gengæld viser den seneste undersøgelse om kundeklubber fra CBS, at andelen af danskere der er medlem af en kundeklub er faldet fra 75% i 2015 til 63% i 2023.

    Med den stigende konkurrence om at få kunderne til at tilmelde sig, så er det vigtigt at du betragter dit nyhedsbrev som en kundeklub – uanset om du belønner dine kunder direkte for deres køb eller ej.

    De midler du skal bruge for at skabe mere salg, flere loyale kunder og flere ambassadører er nemlig præcis de samme – uanset hvad du kalder det, dine kunder tilmelder sig.

    I dette oplæg får du Torben Rasmussens bud på de 5 vigtigste faktorer til at få succes med din kundeklub – og dit nyhedsbrev – i 2024.

    Du kommer til at høre om, hvordan du:

    • Får flest mulige tilmeldinger indenfor dit budget.

    • Får styr på samtykker, hvis du skal skifte fra nyhedsbrev til kundeklub.

    • Laver målrettet kommunikation, der skaber engagement.

    • Motiverer nye tilmeldte til første køb og belønner de loyale kunder.

    • Måler og optimerer på dit program.

    NIVEAU: ALLE
    B2C
    CONTENT
    JURA
    KONVERTERING
    STRATEGI
    Where
    Store sal

  • Du SKAL have styr på data og tracking for at få succes med e-mail automations i 2024 - punktum!

    De fleste af dine automations samler støv, hvis ikke du kan fodre dit mailsystem med data ift., hvad dine subscribers foretager sig på din hjemmeside. Du bør fx vide, hvilke sider de besøger, hvad de klikker på, og når de lægger noget i kurven.

    Har du ikke håndteret Apple’s seneste benspænd, vil din hjemmeside typisk glemme 50% af den data efter kun 7 dage. Og alle dine triggers og automations (såsom interesse-flows og tabt kurv-flows) vil gå i stå.

    Det er spildt arbejde! Med Server Side Tracking kan du lovligt modstå Apples begrænsninger uden at gå på kompromis med dine subscribers privatliv og cookie- samtykke.

    Under det her oplæg dykker vi ned i de problematikker, Apple har skabt, og du får hands-on tips til at:

    • Identificere dine subscribers på alle deres enheder (mobil, tablet, computer osv.)

    • Sørge for at din hjemmeside husker dine subscribers (og ikke sletter cookies efter 7 dage)

    • Undgå at iOS17 Link Tracking Protection ødelægger din e-mail tracking

    Oplægget er meget konkret og giver dig en beskrivelse af problematikkerne og en viden om, hvordan du rent praktisk løser problemerne.

    NIVEAU: EKSPERTER
    AUTOMATION
    B2B
    B2C
    E-COMMERCE
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 1

  • Vi siger det alle sammen:

    Vi ønsker at skabe personlige e-mails.

    Men de færreste gør det i praksis.

    For hvad er en personlig e-mail egentlig?

    Og hvordan gør du i praksis - uden at skrive en unik e-mail til hver af dine 10.000 subscribers?

    • Personalisering er ikke at skrive %FIRSTNAME% i hver sætning.

    • Personalisering er flows, der stikker dybere og favner brugerens adfærd.

    • Personalisering er at skabe værdi for modtageren.

    Til dette oplæg får du en række eksempler og idéer til, hvordan du kan personliggøre dit indhold og dermed skabe mere værdi i indbakken hos dine modtagere

    Eksemplerne spænder fra hands-on actions, du kan implementere her og nu til eksempler, som leverer deciderede wow-oplevelser og derfor kræver lidt mere af dig.

    NIVEAU: ØVEDE
    B2C
    CONTENT
    E-COMMERCE
    PERSONALISERING
    Where
    Store sal

  • Landing email marketing campaigns in the inbox requires a keen understanding of how internet service providers score sender reputation and what engagement activities positively and negatively impact that reputation.

    Join Michael Barber as he unpacks:

    • The latest deliverability insights from major inbox providers.

    • How to leverage those insights to ensure your email campaigns get successfully delivered.

    • How to develop campaigns that engage subscribers in ways that continually impact your sender reputation.

    NIVEAU: ØVEDE
    B2B
    B2C
    DELIVERABILITY
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 1

  • På EMAIL SUMMIT 2024 holder vi også en form for premiere:

    Som den afsluttende keynote præsenterer Mogens Møller nemlig for første gang resultaterne af en dugfrisk og omfangsrig analyse af udvalgte nyhedsbreve og websites – både fra Danmark og udlandet.

    I perioden december 2023 til februar 2024 gennemfører Mogens og hans team massevis af brugertests. De sætter personer foran computere, tablets og mobiltelefoner og giver dem opgaver, de skal løse, imens de tænker højt. Undervejs observerer Mogens, hvad der fungerer og ikke fungerer, og alle tests bliver optaget både med video og eye-tracking.

    Du kan forvente en meget konkret keynote, hvor Mogens har omdannet resultaterne fra analysen til praktiske takeaways, du kan implementere i dit eget arbejde, så du får en højere konvertering på både websitet og dine e-mails.

    Og som altid går Mogens på scenen med et højt energiniveau og et vestjysk glimt i øjet.

    Glæd dig!
    ANALYSE
    B2B
    B2C
    KONVERTERING
    STRATEGI
    Where
    Store sal

Vi tager forbehold for ændringer i programmet.

 
 

”Jeg kommer helt på højde med alt, hvad der rører sig inden for e-mail”


- Da vi begyndte at komme på konferencen, var e-mail en ny disciplin for os, og det var meget givende for os at få viden om alt fra strategi, segmentering og planlægning til helt konkrete tips og indhold til vores annoncør-nyhedsbrev.

Jeg tager min medarbejder under armen, for der er mange spor, så vi splitter os op og får ekstra meget med hjem fra en supergod og praktisk konference.

Christina Rasch

Projektchef
Jysk Fynske Medier

 


 
 

OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til din markedsføring på e-mail.