Hjernen fortolker verden gennem historier. Og skal du skrive historier, der vinder dine læseres hjerter (og åbner deres pengepung), er du nødt til at forstå, hvordan vores hjerne reagerer, og hvad det er for nogle centrale greb, der gør én historie uimodståelig og en anden søvndyssende.
Det handler om storytelling. Det er muligvis et af de mest fortærskede begreber i marketingbranchen, men ikke desto mindre et af de vigtigste - for evnen til at skrive fængende historier er uvurderlig, når du sælger med e-mails.
I oplægget her undersøger vi, hvordan du bygger en historie, der både vinder genklang, holder læseren fanget, vækker tillid og får målgruppen til at forelske sig i dine ord.
Vi bruger den seneste forskning på området til at finde den mest effektive historie og giver dig 5 greb, du kan bruge til at skrive e-mails, som får dine læsere til at hungre efter mere.
Efter oplægget:
- Ved du, hvilke 5 greb du skal bruge for at skrive engagerede historier.
- Forstår du, hvordan hjernen reagerer på historier - og ved, hvordan du udnytter det.
- Kan du skrive e-mails (og andre tekster), som fanger dine læsere fra første ord.