Program

Åbn alle +
  • EMAIL SUMMIT 2023: PROGRAM


  • Kom i god tid, så du i ro og mag kan tjekke ind og blive klar til konferencen. Vi står klar til at tage imod dig.
    Where
    Foyeren

  • Det kan være lidt angstprovokerende at møde op til en konference, hvor du (måske) ikke kender særligt mange. Derfor arrangerer vi disse 30 minutter, hvor du spiser morgenmad og networker sammen med andre, der også er alene afsted. Resten af dagen har du nye bekendtskaber, du kan snakke med i pauserne og gå til indlæg sammen med. Der vil være en professionel facilitator, som styrer alle sikkert igennem de 30 minutter.
    Where
    Lokale 1

  • Mette Will og Emil Kristensen byder velkommen til årets store e-mail marketing konference.

    LIVESTREAM
    Where
    Store Sal

  • We're burnt out. We feel too much, get paid too little, and are always on the hook for delivering bigger, better results.

    So, when we center our marketing strategies on empathy—the fine art of feeling more—we'll invariably come up short. Fortunately, we have better options.

    By trading empathy for inclusivity and capitalizing on first-party data, we can prioritize effectively, build lasting customer relationships, and deliver better results.

    In this talk, you'll learn:

    • Why empathy as a gold standard—rather than diverse, accessible, inclusive marketing—is costing you your best customer relationships.

    • How prioritizing strategic community-building over empathy improves both acquisition and retention in your email strategy.

    • How the data you collect helps you uncenter yourself, control for bias, and use your email marketing to move the metrics that matter faster.

    PSYKOLOGI
    STRATEGI
    CONTENT
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

  • Kan du måle e-mailens værdi for en B2B-virksomhed? Ja, det kan du faktisk godt!

    Til dette oplæg vil Steffen Hedebrandt dykke ned i den unikke data, som Dreamdata har om B2B kunderejser og særligt analysere e-mailens betydning for B2B-virksomheder.

    Steffen vil dele ud af best-practises, som kan bekræftes med data, forklare hvordan du måler på e-mailens betydning for din virksomhed og sikrer, at alle kliks spores korrekt.
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 107

  • Puha, det er en modig overskrift. Men den er (næsten) med garanti god nok.

    De fleste kan sætte flueben ud for de klassiske automatiserede flows, der bare skal være i et gennemsnitligt e-mail setup.

    Cart abandonment (tabt kurv), browse abandonment, post purchase … Du ved - de mest grundlæggende flows.

    Men det er kun toppen af isbjerget, når vi snakker e-commerce. Der findes tonsvis af flows, som langt de fleste marketers ikke er opmærksomme på eller kender til.

    Til dette oplæg får du 10 forslag til flows, du med stor sandsynlighed ikke har i dit nuværende e-mail marketing setup, hvis du sidder i en webshop.

    Bliv blandt andet klogere på:

    1. Flows med custom triggers

    2. Flows baseret på omfattende segmentering

    3. Flows baseret på date properties

    … Og meget, meget andet.

    Og bare rolig - der er tale om flows, som ikke bare er for nørder og feinschmeckere. Her er noget til store og små og tiltag, der er ”tried and tested” i et væld af cases med stor succes.
    E-COMMERCE
    SEGMENTERING
    AUTOMATION

  • Arbejder du til daglig i en e-handelsvirksomhed og vil du gerne overgå dine konkurrenter? Så er dette oplæg for dig!

    Frederik viser behind-the-scenes, hvordan profitdrevne e-handelsvirksomheder overlister deres konkurrenter.

    Du vil se, hvordan profit-indsigt på ordreniveau og den kraftfulde POAS-metrik styrker beslutningstagning for alle e-handlende.

    Oplægget er sponsoreret af ProfitMetrics.
    E-COMMERCE
    STRATEGI
    TEKNOLOGI
    PROCESOPTIMERING

  • Hvert år på EMAIL SUMMIT er der mindst ét oplæg, som tydeligt demonstrerer værdien af at arbejde med segmentering, målrettet indhold i mails og automatiserede flows.

    De fleste er enige i, at det er en god idé. Alligevel er det de færreste som gør brug af det. Hvorfor er det sådan?

    85% svarer i tidligere undersøgelser fra EMAIL SUMMIT, at tid er den største udfordring, der forhindrer dem i at gøre brug af segmentering og automatisering.

    I dette indlæg har Torben Rasmussen fra Yulsn fået lov at dele helt konkrete detaljer om, hvordan Small Danish Hotels er lykkedes med at gå fra at sende 3 generiske nyhedsbreve om ugen til nu at sende i alt ca. 27 meget mere målrettede kampagne- og triggermails hver uge - og faktisk bruge mindre tid på det end før.

    Du får indblik i hvordan de har ændret deres arbejdsprocesser, hvilke kompromisser de har måttet indgå i forhold til udvælgelsen af indhold, samt hvordan de har optimeret deres systemer så en større grad af automatisering er blevet muligt.

    Oplægget er målrettet dig, der er ansvarlig for email marketing i en organisation, hvor I har meget indhold og mange modtagere at kommunikere til.

    Ud over den konkrete case fra Small Danish Hotels, indeholder oplægget nogle praktiske råd og tips til hvordan du kommer videre - uanset branche og systemer til rådighed.
    STRATEGI
    PROCESOPTIMERING
    LIVESTREAM
    AUTOMATION
    Where
    Lokale 1

  • En emnelinje fylder ikke meget.

    Ligesom en overskrift, et tweet eller en sidetitel på dit website er den ganske kort. Man skulle tro, den var nem og hurtig at skrive. Alle kan vel sætte nogle få ord sammen?

    Men nej. Det er ikke spor nemt.

    At skrive overbevisende emnelinjer kræver ikke bare gode skrivefærdigheder. Det kræver også en dyb forståelse af modtageren og evnen til at omsætte et større budskab til nogle få ord, der rammer plet.

    Til dette oplæg får du Mette Wills bud på de 10 mest afgørende principper for, hvordan du får læseren til at åbne, klikke og handle på dine e-mails i 2023.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvad du reelt har at arbejde med for at motivere læseren til at åbne dine e-mails.

    • Stærke principper for emnelinjer til forskellige typer mails.

    • Opskriften på, hvordan du koger et større budskab ned til en kort tekst.

    • Friske nye ideer og modeller.

    • Hvordan du måler på effekten af dine emnelinjer, selvom åbningsraten er mere upræcis end nogensinde.

    Som bonus får du også en tjekliste, du kan bruge i dit arbejde, så snart du er tilbage på kontoret.
    COPYWRITING
    CONTENT
    SEGMENTERING
    Where
    Lokale 207

  • Kæmper du ofte en brav kamp i stiv modvind for at overbevise ledelsen (eller kunden) om at prioritere flere ressourcer til udviklingen af e-mail marketing?

    Bare rolig, det er du ikke den eneste der gør.

    E-mail marketing er nemlig ofte en af de mest underspillede kanaler i et marketingmix, og det er de færreste marketingafdelinger, der uden friktion får de ressourcer tildelt, som kanalen kræver for at indløse alt sit potentiale.

    De kæmpestore marketingbudgetter bliver ofte prioriteret til betalt annoncering, og så bruges småpengene til at skrive et par e-mails, når det lige passer ind.

    Det er synd og skam, når man ved, hvad e-mail marketing kan, hvis kanalen får den kærlighed, den fortjener.

    Heldigvis er der nogle smarte måder at overbevise din chef om, at e-mailmarketing er værd at bruge tid på.

    Og det er lige præcis, hvad Frederik Lynge vil hjælpe dig med:

    At sikre opbakning fra ledelsen, så I sammen kan skabe de rigtige rammer for, at kanalen kan lykkes og indfri sit fulde potentiale - og at alle nøglepersoner forstår potentialet.

    Når du har brugt 45 minutter med Frederik, er det hans ambition, at du skal gå hjem med:

    ● En hulens masse dokumentation og gode argumenter for e-mail marketings eksistensberettigelse i 2022 - som du bare tyvstjæler og shiner foran ledelsen med.

    ● En plan for, hvordan du kan åbne dialogen med ledelsen og indarbejde en god forståelse for potentialet i kanalen hos vigtige nøglepersoner.

    ● En solid forståelse for, hvilke områder der er kritiske at forventningsafstemme, og hvordan I følger op og evaluerer på dem løbende.

    ● En håndfuld forslag til hvordan du kan sprede forståelsen for og værdien af e-mail marketing på tværs af organisationen, så du ikke kun sikrer opbakning fra ledelsen, men også dine kollegaer.

    Oplægget er målrettet dig, der er ansvarlig for e-mail marketing i en organisation, men det er også relevant for dig, der lever af at hjælpe andre med deres markedsføring og løber ind i den samme type udfordringer.
    PSYKOLOGI
    STRATEGI
    Where
    Lokale 1

  • De grundlæggende regler for e-mail markedsføring er klare, og overtrædelser straffes hårdt.

    Alligevel er det svært for mange virksomheder at få 100% styr på, hvordan de må markedsføre sig på mail, hvordan de lovligt kan rekruttere læsere på sociale medier, og hvordan de indhenter samtykker.

    Ingen kender vist reglerne og tolkningen af dem bedre end dem, der er ansvarlige for spamvejledningen og tolkningen af loven!

    Vi har inviteret Forbrugerombudsmanden til at holde et oplæg om spamreglerne og spamvejledningen. Institutionen sender de to medarbejdere, Karen Søndergaard, der har udarbejdet den seneste vejledning, og Mikkel Bjødstrup Jensen, som behandler alle sager på spamområdet.

    I oplægget gennemgår Karen og Mikkel de regler, du som virksomhed skal have styr på, hvis du sender mails med markedsføring.

    Du bliver klogere på:

    - Hvornår en henvendelse er spam

    - Hvornår en henvendelse er en lovlig servicemeddelelse

    - Hvad der skal til for at et samtykke er gyldigt

    - Hvordan du lovligt kan opdatere et samtykke

    - Hvordan du lovligt kan sende markedsføring uden et samtykke

    - Hvornår spamforbuddet gælder på sociale medier

    - Hvad du skal være særligt opmærksom på, hvis du rekrutterer læsere på sociale medier

    - Hvad du risikerer, hvis du overtræder spamforbuddet

    Der vil være mulighed for at stille enkelte spørgsmål om spamreglerne.
    JURA
    Where
    Lokale 107

  • Til dette oplæg vil adfærdsrådgiver Jakob Rachmanski vise dig, hvordan du gør din kommunikation hjernevenlig. Vi mennesker er nemlig ikke logiske, vi er psykologiske. Og det påvirker både, hvordan vi tænker og handler. Ofte uden at vi selv er fuldstændig klar over, hvad der er op og ned.

    Med adfærdspsykologi og viden om, hvordan hjernen bearbejder budskaber, kan du komme meget tættere på din målgruppe. Udover at du mere effektivt kan fange deres opmærksomhed, bliver det at lettere motivere dem og fastholde deres interesse, fordi du ved, hvilke elementer du skal tage i brug.

    Undervejs kommer Jakob med cases og konkrete eksempler på, hvordan du kan udnytte adfærdsindsigter, som du selv kan bruge i dit eget arbejde. Og husk, hvis du ikke bruger psykologi i din kommunikation, gør dine konkurrenter måske.

    Du går fra oplægget med indsigt i:

    • hvordan dine læsere handler mere intuitivt end både du og de aner

    • hvordan vi mennesker helst undgår hårdt arbejde og forsimpler problemstillinger

    • hvordan du kan bruge de indsigter til at gøre din kommunikation letforståelig, velkendt, givende og presserende.

    Jakob er forfatter til bogen Adfærdspsykologi i markedsføringen.
    PSYKOLOGI
    CONTENT
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

  • Har du for nylig fået ansvaret for en webshops markedsføring via e-mail? Eller sker det snart? Så skal du med til dette oplæg!

    Her får du nemlig styr på 5 helt centrale e-mail strategier, og hvordan du eksekverer på dem.

    Mogens Møller er kendt for sine energiske og underholdende oplæg om bl.a. popups og konverteringsoptimering.

    Til dette oplæg tager han udgangspunkt i data fra Drips enorme kundebase og de lavpraktiske e-mail marketing eksperimenter, han selv står for.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan du skaber flere brand-loyalister gennem dine e-mails

    • Hvordan du får førstegangskøbere til at købe fra dig igen og igen og…

    • Hvilke segmenter du skal have for at sende relevante e-mails, der sælger

    Bemærk at oplægget er for begyndere og let øvede.
    E-COMMERCE
    STRATEGI
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 207

  • Det her oplæg er til dig, der IKKE har en webshop.

    Det her oplæg er derimod til dig, der:

    • overvejer at opdatere jeres velkomstflow

    • slet ikke har et velkomstflow endnu 😱😶‍🌫️

    • vil inspireres af, hvad andre B2B’ere gør lige nu – og i fremtiden.

    Din oplægsholder er konsulent og copywriter Simon Krag Linde, der lever af at hjælpe virksomheder med at optimere deres kommunikation og marketing, så det smitter af på bundlinjen.

    Og normalt ville du her kunne læse om:

    • hvad du tager med hjem af takeaways efter oplægget

    • hvilken en overraskende teknik, du skal bruge fremover

    • hemmeligheden, du ikke kendte, men som du ville få fortalt

    • hvorfor du skal vælge mit oplæg frem for de andres

    • … men nu laver vi om på ”plejer”

    • Og fucker helt op med, hvordan en punktopstilling ”bør” skrives

    • For sagen er, at:

    • …først til februar får Simon nosset sig sammen til at lave oplægget færdigt.

    Okay, okay… Du kan i hvert fald regne med, at oplægget bliver så åndssvagt lavpraktisk og gør-sådan-her-agtigt, at du vitterligt kan gå hjem dagen efter og plug-and-play’e den skabelon, som Simon forærer dig i løbet af de 45 minutter.

    Kom nu bare ind og hør oplægget. Hilsen Simon
    COPYWRITING
    CONTENT
    AUTOMATION
    Where
    Lokale 108

  • Traditionelt har vi marketingfolk segmenteret vores kunder efter alder, køn, beskæftigelse, andre demografiske kriterier - og forskellige former for data. Men det er typisk ikke nok længere.

    I dag kan du med fordel inddele dine kunder efter de fire emotionelle responssystemer: stimuli, omsorg, kontrol og tryghed, så din kommunikation bliver mere relevant og appellerer bedre til den enkelte kunde. Det gælder, uanset om du arbejder med B2C eller B2B.

    Til dette oplæg møder du ph.d. og forsker Sanne Dollerup, som demonstrerer, hvordan du bruger det forskningsbaserede segmenteringsværktøj ”Emotionelle Kundetyper”.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan du designer og skriver segmenterede mails til emotionelle kundetyper.

    • Hvordan du både understøtter den samlede brandidentitet og kommunikerer præcis dét, du kan levere til de enkelte segmenter.

    • Specifikke virkemidler, der øger købelysten.

    • Eksempler på konkrete mails fra helt almindelige B2C- og B2B-virksomheder.

    • Hvordan du afgør, hvilken kundetype din virksomhed med fordel kan kommunikere til fremover.

    Du vil gå fra oplægget med et helt nyt syn på de mails, du udsender i dag og med et klokkeklart billede af, hvad du skal gøre anderledes fremover, hvis du både vil være relevant for læseren og sikre, at din indsats er rentabel.
    COPYWRITING
    CONTENT
    SEGMENTERING
    LIVESTREAM
    Where
    Lokale 1

  • Få styr på hvordan du bedst arbejder med leadgenering i 2023, og bliv opdateret på best practice og den nyeste data.

    Du ved sikkert allerede, at en velbygget popup kan konvertere flere af dine besøgende og øge din omsætning enormt.

    Men lige så effektiv en god popup er, lige så ineffektiv kan den være, hvis den ikke er designet og opsat efter best practice.

    Du kan forvente konkrete tips, som du efterfølgende kan gå hjem og implementere med det samme, så din konverteringsrate skyder i vejret.

    TEKNOLOGI
    LEADS
    PROCESOPTIMERING
    AUTOMATION
    Where
    Store sal

  • Når potentielle kunder lander på dit website via mobilen:

    • ser de halvdelen af siderne

    • bruger de halvt så meget tid på websitet, og

    • de konverterer max 50 %

    … i forhold til desktop!

    Det har ikke kun konsekvenser for din konvertering og den digitale bundlinje. Det betyder også, at du skal ud og ramme brugerne mange flere gange for at lave et salg, og at du måske har brug for et langt større marketingbudget.

    Peter Schjødt mapper digitale kunderejser og vil på dette meget operationelle indlæg tale om:

    • Brugernes adfærd og krav på det mobile medie i dag - og hvorfor det er så svært at konvertere her

    • Hvorfor e-mail marketing er blevet endnu vigtigere, nu hvor vi er mere på mobilen

    • Hvordan du bedst sætter “den digitale krog” på brugernes digitale rejse - og hvorfor den kan være vigtigere end fokus på salg

    • Hvad du skal tage højde for, når op mod 80% læser dit nyhedsbrev på mobilen

    • Flere forskellige praktiske cases fra bl.a. Anders Matthesen og Linse Kessler.

    E-COMMERCE
    STRATEGI
    TEKNOLOGI
    Where
    Lokale 207

  • Hjernen er nøglen.

    Kan du forføre din læsers hjerne – har du læseren i din hule hånd. And it's all science, baby!

    I oplægget her får du 5 regler baseret på hjerneforskning, så du kan skrive tekster, der starter et festfyrværkeri af neurotransmittere i din læsers hjerne.

    Det bliver lavpraktisk og konkret – sådan at du allerede næste gang, du sidder med en tekst, kan bruge de værktøjer, du får. Du lærer fx:

    • Hvad der sker i din hjerne, når du læser de her ord: "Han satte sig ned." Hvorfor 90'ernes 'det er klamt at blive ramt'-kampagne sad fast i vores hjerner

    • Hvilket greb, der får din læser helt ud på kanten af sædet – og hvordan du bruger det

    • Hvilke oversete ord, der får dit budskab til at glide ind mellem pandelapperne på læseren

    • Hvad den sidste ting, du skal gøre, inden du udgiver en tekst, er – og hvorfor det er så vigtigt.

    Kort og godt lærer du, hvordan du skriver indhold, så du fanger, fastholder og forfører din læsers hjerne.
    COPYWRITING
    PSYKOLOGI
    CONTENT
    Where
    Lokale 107

  • Hun er copywriter for Morten Münster.

    Og hun er copywriter for Christina Klitsgaard.

    Hun har undervist over 500 mennesker i at skrive tekster, der får folk op af stolene.

    Nu bliver Kathrine Louise Nielsen også oplægsholder på EMAIL SUMMIT.

    Kom med til Kathrines oplæg, og få nogle af hendes stærkeste tips til nyhedsbreve, der bliver læst, husket og handlet på.

    Du finder ud af:

    • Den afgørende forskel mellem et blogindlæg og et nyhedsbrev - og hvorfor konverteringen på dit nyhedsbrev styrtdykker, når du ikke bruger denne viden til din fordel.

    • Hvilke 4 elementer, der skal med i en overbevisende e-mail, og hvilket element næsten ingen mennesker kan finde ud af at skrive (og nej, det er hverken emnelinjen eller teksten på din call to action-knap)

    • De nøje udvalgte adfærdsprincipper, Morten Münster selv bruger i sine e-mailkampagner.
    COPYWRITING
    CONTENT
    Where
    Store sal

  • Obsidian Digital er et performance marketing-bureau, der satser på egen inbound marketing. Uden én eneste dedikeret sælger er virksomheden blevet Danmarks hurtigst voksende bureau siden 2016.

    I dette oplæg fortæller medstifter og partner Halfdan Timm om, hvordan Obsidian har genereret +26.000 B2B e-mail permissions via digital marketing.

    Til det meget praktisk orienterede oplæg kommer du bl.a. til at høre:

    • hvilket B2B-indhold der virker lige nu,

    • hvordan du modner dine leads,

    • og hvordan du måler på værdien af dine indsatser.
    STRATEGI
    LEADS
    Where
    Lokale 207

  • E-mail automations kan (når de bliver brugt rigtigt) være en stærk omsætningsdriver i dit digitale marketingmix. Omsætningen kommer fra potentielle kunder, du alligevel har på hjemmesiden og kunder, du allerede har.

    Med e-mail automations kan du effektivt hæve din konverteringsrate og livstidsværdien på dine kunder, noget som især er kritisk med stigende CPM-priser.

    Desværre sker det alt for tit, at virksomheder opsætter en række standard-flows uden de rigtige tilpasninger, og at de derfor ikke performer efter hensigten.

    Til dette oplæg lærer du direkte fra Danmarks hurtigst voksende e-mail marketing bureau, hvordan du opsætter, tilpasser og optimerer e-mail automations, så de vitterligt skaber en god omsætning i lige præcis din virksomhed.

    Du hører også om de klassiske fejl, som Oliver ofte møder i sit arbejde med e-mail flows og lærer, hvordan du undgår dem.

    Som bonus får du Olivers bud på, hvordan du kan bruge e-mail marketing til at skabe værdi for hele din forretning, og ikke kun på e-mail kanalens niveau.

    Oliver har lovet at koge det hele ned i et (nogenlunde) forståeligt hverdagssprog med konkrete eksempler og brugbare metoder, du kan tage med hjem og implementere hurtigt.
    E-COMMERCE
    LIVESTREAM
    AUTOMATION
    Where
    Store sal

  • Har du også prøvet at se din åbningsrate falde kraftigt uden forklaring?

    Spamfiltre er dynamiske - de tilpasser sig konstant det aktuelle trusselsbillede. En e-mail der kom frem til modtagerne uden problemer i sidste uge, strander måske ulæst i spamfolderen i denne uge.

    Derfor er du nødt til at tjekke leveringen af dine e-mails med jævne mellemrum. Gør du ikke det, kan dit gode arbejde vise sig at være spildt.

    Men hvordan gør man så i praksis?

    Til dette oplæg præsenterer David de værktøjer, han og hans kolleger bruger for at sikre, at deres kunder ikke har problemer med spamfiltre. Oplægget er praktisk anlagt og krydret med gode tips til levering af e-mails.

    David har levet af at sende e-mails i 20 år. Han er medejer af og direktør i firmaet Ubivox, hvor milliarder af e-mails gennem tiden har forladt serverne. Hans fokus er på teknikken, og gennem tiden har han analyseret rigtig mange e-mails - det er denne erfaring oplægget bygger på.

    TEKNOLOGI

  • Psykologien i markedsføring er et fascinerende omdrejningspunkt for mange, der arbejder med e-mail marketing. Det er en videnskab, vi hele tiden bliver klogere på og et solidt grundlag for en række dokumenterede metoder, der hjælper afsender og modtager med at finde hinanden.

    Uanset om du sælger grisetarme til pølseindustrien, konsulentydelser til en statslig styrelse eller frossen fisk leveret hjem til hr. og fru Jensen, så har du brug for, at folk handler på dine mails.

    Og ja, selvom du ikke ”sælger” noget som helst, har du brug for, at folk tager action på dine mails. Møder skal bookes, holdninger skal flyttes, og der skal samles ind til klimaflygtninge.

    Forudsætningen for at lykkes er, at du forstår, hvad der stopper dine læsere og forhindrer dem i at skride til handling. Og så selvfølgelig, at du kender de konkrete trin, du skal følge for at løse problemet.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan din læsers hjerne fungerer, når han har lyst til eller brug for noget.

    • De 5 ubevidste årsager til, at din læser ikke handler på dine mails.

    • Hvordan du imødekommer indvendinger, læseren ikke engang selv ved, han har.

    • Tjeklisten for, hvordan du udfylder de usynlige huller i din kommunikation, så din læser føler sig tryg ved at skride til handling.

    • Og endelig: Hvorfor psykologi i markedsføringen på ingen måde handler om at ”snyde” nogen.

    Du går fra oplægget med en klar forståelse for, hvad der typisk forhindrer dine læsere i at handle og en ret enkel formel for, hvordan du arbejder med de ubevidste indvendinger.

    Din nye formel er stærk men samtidig så simpel, at den hurtigt bliver en integreret del af din e-mail copywriting og skaber synlige resultater.
    COPYWRITING
    PSYKOLOGI
    CONTENT
    LIVESTREAM
    Where
    Store sal

 
 

”Jeg kommer helt på højde med alt, hvad der rører sig inden for e-mail”


- Da vi begyndte at komme på konferencen, var e-mail en ny disciplin for os, og det var meget givende for os at få viden om alt fra strategi, segmentering og planlægning til helt konkrete tips og indhold til vores annoncør-nyhedsbrev.

Jeg tager min medarbejder under armen, for der er mange spor, så vi splitter os op og får ekstra meget med hjem fra en supergod og praktisk konference.

Christina Rasch

Projektchef
Jysk Fynske Medier

 


 
 

OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til din markedsføring på e-mail.