Praktiske oplysninger

Pris og betaling

Hvad er prisen for konferencen?

Der er tre typer earlybird-billetter til EMAIL SUMMIT 2020

Hvis du booker senest torsdag den 31. oktober, sparer du 1.000 kroner, får en gave og en chance for at vinde 10 flotte præmier. Prisen for denne billet er DKK 2.950 + moms.

Hvis du booker senest tirsdag den 7. januar, sparer du stadig 1.000 kroner og får billetten til DKK 2.950 + moms, men du deltager ikke i konkurrencen eller får en gave.

Du kan også vælge at booke nu og udskyde din betaling til januar 2020 – så sparer du 1.000 kroner, men deltager ikke i konkurrencen eller får en gave. Dermed bliver prisen DKK 2.950 + moms.

Til dig, der ikke nåede at booke en earlybird-billet

Hvis du ikke når at købe din earlybird-billet inden den 7. januar, kan du købe en Standard-billet, som koster DKK 3.950 + moms. Denne billet kan købes frem til den 3. februar.

På selve konferencedagen kan du købe en Last Minute-billet i ODEON til DKK 4.450 + moms.

Alle priserne er inklusiv fuld forplejning (morgenmad, frokost, pauseserveringer og drikkevarer samt after-party med vin og snacks).

Hvad kan jeg spare ved at booke Earlybird?

Du sparer 1.000 kroner ved at booke plads senest tirsdag den 7. januar. Dermed bliver prisen DKK 2.950 + moms.

Hvornår skal jeg betale? Kan jeg vente til 2020?

Du kan vælge at betale med kreditkort eller få en EAN-faktura ved tilmelding ELLER du kan vælge at få en faktura til betaling i januar 2020. Det er helt dit valg.

Hvor mange pladser er der? Kan jeg risikere, at der bliver udsolgt?

Der er plads til 600 gæster på EMAIL SUMMIT 2020. I 2019 var konferencen udsolgt 25 dage før afholdelse. Derfor er det en god idé at booke i god tid.

Afbestilling

Hvad er reglerne for afbestilling?

Afbestilling skal ske skriftligt. Ved afbestilling indtil 30 dage før afholdelse betaler du 15% af billetprisen. Efter dette tidspunkt betaler du fuld pris. Du er altid velkommen til at give din plads til en kollega – men giv os besked på hej@mettewill.dk, så vi ved, hvem vi skal byde velkommen.

Hvem deltager

Hvem er målgruppen?

Konferencens målgruppe er professionelle marketing- og kommunikationsfolk, der arbejder med e-mail marketing og har brug for at indhente ny viden og inspiration til arbejdet. Blandt gæsterne er også reklame- og kommunikationsbureauer samt selvstændige, der lever af at rådgive andre virksomheder om deres markedsføring.

Kan jeg blive sponsor eller udstiller?

Hvis du er interesseret i at få din virksomhed, produkt eller service eksponeret på konferencen, har du mulighed for at komme med som udstiller, sponsorere en konkurrence eller levere en goodiebag.

Kontakt Mette Will på hej@mettewill.dk eller 60 16 70 21 for at høre mere om mulighederne.

Ansvarlige for konferencen

Hvem er arrangør?

Arrangør af konferencen er:

Will & Co. (v. Mette Will)
Mail: hej@mettewill.dk
Telefon: 60 16 70 21

IBA Erhvervsakademi Kolding er officiel uddannelsespartner på sponsorbasis, men ikke ansvarlig for konferencen.

Mere information

Hvem kan jeg kontakte?

Kontakt Mette Will på hej@mettewill.dk eller 60 16 70 21.

Køb billet

Oplev konferencen, og få ny viden og inspiration til din e-mail marketing.