Sponsorer og udstillere

 

Branchen bakker op

På konferencen finder du ikke alene højt specialiserede indlæg om e-mail marketing, men også en række leverandører, som udstiller i foyeren. Vær sikker på, at du kommer en tur forbi. Her er masser af gode folk at snakke med.

Vil du være sponsor eller udstiller? Så se mere nederst på siden.

 

Fluid

Succes med personalisering fører til højere engagement, konverteringer og loyalitet! Nøglen til personalisering er data. Fluid gør det nemt og sikkert at indsamle og anvende permissions, præferencer og profildata til personlig kommunikation på tværs af kanaler og systemer.


 

Heyloyalty

Brug dine data til at tjene flere penge og spare mere tid. Heyloyalty tilbyder en omfattende optimering af din (personificerede) marketing automation. Systemet er skræddersyet til e-commerce og kan med sine mange funktioner levere en lang række performanceforbedringer, der booster din omsætning og skaber glade og tilfredse kunder. Heyloyalty tilbyder blandt andet et trackingscript, “Heycommerce”, som gør det muligt at aktivere et hav af automatiseringsmuligheder på baggrund af dine besøgendes adfærd og historik.


 

IBA Erhvervsakademi Kolding

IBA er konferencens hovedsponsor og uddannelsespartner. Akademiet er et af landets helt store udbydere af videreuddannelse, bl.a. inden for digital markedsføring. På IBA finder du korte uddannelser som Web Marketing Manager og Social Media Advisor og længere uddannelser på deltid som fx diplomuddannelsen i Digital konceptudvikling, Ledelse samt Executive MBA.


 

René Hjetting

René Hjetting er journalist og forfatter. Han har skrevet bogen Opbyg dit publikum, som er relevant for dig, der arbejder med e-mail marketing og gerne vil opbygge en stærk liste.

Bogen lærer dig at tiltrække de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så de køber af dig igen og igen. Og ikke på den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner en del markedsføring på e-mail.

Dine kunder vil værdsætte det, du tilbyder, og du vil lave ærlige og effektive salg.


 

Sleeknote

Sleeknote er en dansk softwarevirksomhed som hjælper webshops med at konvertere deres online trafik gennem intelligente website popups. Med mere end 2000 kunder i 47 lande går Sleeknote forrest i kampen mod irriterende popups.

Sleeknote er skabt med den travle webshop i tankerne, og gør det utroligt nemt at indsamle flere e-mails, øge den gennemsnitlige ordreværdi, anbefale relevante produkter, promovere nyheder, belønne loyale kunder og meget mere — alt sammen med henblik på at skabe en bedre brugeroplevelse for de besøgende på din hjemmeside.


 

YULSN

Yulsn leverer løsninger til marketing automation, email- og sms marketing, kundeklubber og konkurrencer. De tilbyder deres egen platform, og er desuden specialister i at integrere alle kundernes systemer til en sammenhængende løsning.


 
 

Vil du være sponsor?

Du får:

1) En standplads i foyeren i ODEON. Her spiser vi morgenmad, holder pauser og hygger til afterparty. Her henter vi kaffe, vand og snacks. Her snakker og netværker vi. Og her kommer alle igennem, når de skifter spor.

2) To konferencebilletter med fri adgang til alle konferencespor og fuld forplejning til en værdi af 7.900 kroner + moms. Mindst en af jer passer selvfølgelig standen i alle pauser samt før og efter selve konferencen.

3) En invitation til Speakers’ Dinner aftenen før konferencen. Vi hygger os på en god restaurant, og du har du mulighed for at snakke og networke med talerne, de andre sponsorer og team EMAIL SUMMIT.

4) Omtale i konferencens medier.

5) En helsides annonce i den eksklusive notesbog, som hver gæst får udleveret ved indtjekning.

Prisen er 12.000 kr. + moms

Kontakt Tobias eller Mette

Tobias

Tobias R. Askedal
Event- & marketingkoordinator
tobias@mettewill.dk
26 25 31 39


Mette

Mette Will
Arrangør af EMAIL SUMMIT og Cross-Media Specialist
hej@mettewill.dk
60 16 70 21