På konferencen finder du ikke alene højt specialiserede indlæg om e-mail marketing, men også en række leverandører, som udstiller i foyeren. Vær sikker på, at du kommer en tur forbi. Her er masser af gode folk at snakke med.
Yulsn er en virksomhed fra Aarhus, som de seneste 12 år har leveret løsninger til email marketing, marketing automation, loyalitetsprogrammer, CDP og gamification.
I 2016 blev forskellige løsninger samlet til den løsning, der i dag udbydes som Yulsn Marketing Cloud.
Yulsn Marketing Cloud er for virksomheder, der har brug for en fleksibel, brugervenlig og robust enterprise-løsning, som ikke sprænger budgettet.
Blandt Yulsns kunder er virksomheder som Salling Group, Bravo Tours, SILVAN, Small Danish Hotels, NORMAL, Nemlig.com, Krifa og POMPdeLUX.
Poetype er et e-mail marketing bureau dedikeret til at vækste din virksomhed gennem bedre kundeloyalitet og højere retention. Det skaber nemlig en højere profit på dine kunder, så du kan vækste sundere og mere profitabelt.
Vi har én mission: At være en profitabel samarbejdspartner, og vores resultater taler for vores kvalitet.
– 15,1 gns. ROI som klient ved Poetype
– 24,5% af vores klienters omsætning kommer i gennemsnit
fra e-mail marketing.
Hos Poetype tilbyder vi hjælp til alt inden for e-mail marketing, herunder copywriting, leadgenerering, kampagner, automations, strategi og meget mere.
Så, ønsker du sparring, delvis hjælp eller outsourcing af hele din e-mail kanal, så kan du ligesom Neglefeber, Myselfie, Stelton og FTZ bruge os til din e-mail marketing.
Segmento er et segmenteret markedsføringsbureau med kontor i Randers, der arbejder med alle facetter af markedsføring fra A-Z – det vil sige hardcore segmentering, leadgenerering, automationsstrategi, kampagnestrategi, leverbarhedsoptimering og kunderejseoptimering.
Segmentos kunder spænder bredt fra D2C/e-commerce virksomheder, såsom Luksusbaby, Hollywood Browzers, Decofarver, Havanna Shoes, Dermaspace, Phenumb Copenhagen til B2B virksomheder, såsom Labelless Media, Francis Marketing, Astro Energi, blandt flere.
Segmento har én mission: at blive den førende digitale vækstpartner indenfor segmenteret markedsføring i Skandinavien indenfor få år.
Web2Media er et digitalt marketingbureau med +75 eksperter. Web2Media tilbyder danske og internationale virksomheder med at være de ekstra ressourcer, som de har brug for til at kunne indfri det digitale forretningspotentiale. Bureauets rolle er at se deres kunders virksomhed som en helhed, hvor både salg og marketing smelter sammen.
Web2Media har en bred vidde af kompetencer inden for hele paletten af digital marketing. Web2Medias konkrete anbefalinger til strategi og handlingsplan er dog altid baseret ud fra den enkelte kundes forretningsmål. De er desuden som det første danske bureau nogensinde vinder af en Google Premier Partner Awards i kategorien International Growth.
Reprice is a Norwegian price optimization and campaign management tool. We provide the best solution to manage the pricing of your products from start to finish, while increasing revenues and margins with every customer transaction.Start monitoring competitors and implement a dynamic pricing strategy with Reprice.
Say goodbye to endless spreadsheets and adopt our unique campaign manager to ensure high-performing campaigns.Reprice provides the tools and insights you need to succeed, so you can focus on what you do best – growing your business.
Stripo is an all-in-one email design platform for building emails of any complexity really fast.
Integrated with 80 ESPs/CRMs, which lets you push your emails to your marketing automation system with just one click. A number of embedded micro-tools give everything you need for emails, from photo editors to banner generators, from timers to interactivity and real-time content.
Institut for Kundetyper står bag det forskningsbaserede segmenteringsværktøj Emotionelle Kundetyper, der inddeler kunder ud fra deres følelsesmæssige præferencer. Mennesker tager primært (købs)beslutninger baseret på emotioner, og det er derfor vigtigt at vide, hvordan man i praksis vækker kundens følelser og engagere dem til et køb.
Dette har Institut for Kundetyper forsket i, hvor de har udviklet konkrete retningslinjer til, hvordan man udformer sine salgs- og markedsføringsindsatser, så man sikrer, at man vækker kundernes følelser – og at man henvender sig til den rette kundetype.
Institut for Kundetyper beskæftiger sig primært med at uddanne marketingprofessionelle i at bygge et brand, som kunderne er emotionelt engageret i. På den måde sikrer virksomheden, at de får loyale kunder, og de undgår samtidig at basere markedsføringen på egne meninger eller udelukkende statistik.
Du får:
1) En standplads i foyeren i ODEON. Her spiser vi morgenmad, holder pauser og hygger til afterparty. Her henter vi kaffe, vand og snacks. Her snakker og netværker vi. Og her kommer alle igennem, når de skifter spor.
2) 5 konferencebilletter med fri adgang til alle konferencespor og fuld forplejning til en værdi af 19.750 kroner ex moms. Mindst en af jer passer selvfølgelig standen i alle pauser samt før og efter selve konferencen.
3) En invitation til Speakers’ Dinner aftenen før konferencen. Vi hygger os på en god restaurant, og du har du mulighed for at snakke og networke med talerne, de andre sponsorer og team EMAIL SUMMIT.
4) Omtale i konferencens medier.
5) En annonce i den eksklusive notesbog, som hver gæst får udleveret ved indtjekning.
Kontakt os for priser.