Sponsorer og udstillere

 
 

TAK til alle sponsorer og udstillere

Vi er stolte af vores sponsorer og samarbejdspartnere, som alle bidrager til at skabe en højt specialiseret konference om EMAIL Marketing.

Sponsorerne er alle specialister inden for e-mail eller digital marketing med forskellige produkter og services. TUSIND tak for samarbejdet og de gode relationer. Det husker vi på.

Vil du også være sponsor og/eller udstiller? Så læs mere nederst på siden.


 

IBA Erhvervsakademi Kolding

IBA er konferencens hovedsponsor og uddannelsespartner. Akademiet er et af landets helt store udbydere af videreuddannelse, bl.a. inden for digital markedsføring. På IBA finder du korte uddannelser som Web Marketing Manager og Social Media Advisor og længere uddannelser på deltid som fx diplomuddannelsen i Digital konceptudvikling, Ledelse samt Executive MBA.


 

Ubivox

Ubivox er et e-mail marketing system, som gør det nemt at skabe og sende emailkampagner, nyhedsbreve og marketingkampagner. Ubivox hjælper dagligt mange forskellige typer virksomheder. Deres store viden og indsigt i e-mail marketing er baseret på et kæmpemæssigt datagrundlag, som virksomheden har akkumuleret igennem de sidste 15 år.


 

Sleeknote

Sleeknote er et system, der hjælper dig med at konvertere dine website-besøgende til e-mail subscribers – uden irritation for brugeren. Sleeknote er et alternativ til ”traditionelle” pop-ups og tilbyder i stedet innovative og kreative metoder til at bygge e-mail lister – med dokumenteret effekt. Sleeknote hjælper alle typer virksomheder, store som små.


 

GoLearn

GoLearn tilbyder online kurser i digital markedsføring. Kurserne er målrettet iværksættere og markedsføringsansvarlige, som ønsker at dygtiggøre sig inden for en lang række områder – fx Facebook-annoncering, SEO, EMAIL Marketing, Google Analytics og mange flere. Firmaet udbyder mere end 34 forskellige kurser, og udbygger løbende deres portfolio. Underviserne er alle eksperter inden for deres områder.


 
 

Vil du være udstiller?

Som udstiller får du:

  • En standplads i foyeren i Odense Koncerthus, som er konferencens hjerte. Her spiser vi morgenmad, holder pauser og hygger til afterparty. Her henter vi kaffe, vand og snacks. Her snakker og netværker vi. Og her kommer alle igennem, når de skifter spor.

 

  • To konferencebilletter med fri adgang til alle konferencespor og fuld forplejning til en værdi af 8.000 kroner + moms. (Mindst en af jer passer selvfølgelig standen i alle pauser samt før og efter selve konferencen).

 

  • Omtale på website, i konferencens medier (nyhedsbrev, LinkedIn og Facebook) og i åbningstalen. Og masser af god karma.


Kontakt os

Prisen er 8.000 + moms for en standplads. 

Standpladserne er rummelige og kan indrettes efter individuelle behov efter nærmere aftale.

Kontakt Mette Will for yderligere information på tlf: 60 16 70 21 eller på mail hej@mettewill.dk