Hvad sker der, når folk tilmelder sig dit nyhedsbrev? Får de en velkomstmail? Og hvad med en
veltilrettelagt serie mails, der motiverer nye læsere til at blive betalende kunder i forretningen?
Hvis ja – konverterer den velkomstserie så godt nok?
Hvis nej, så kom med på Kathrines oplæg, hvor du lærer de 6 grundregler, som alle effektive
velkomstserier har tilfælles. Uanset om dit mål er at overbevise læseren om fx at købe dit kursus,
booke et salgsmøde, skrive sig på en venteliste eller noget fjerde.
Du finder også ud af:
– Hvorfor det er overvurderet at ’give værdi’ i sine mails – og hvad du skal gøre i stedet
– Hvordan du omsætter for flere millioner kroner med en velkomstserie, selvom du ikke ved,
hvad du vil sælge (ægte dansk eksempel)
– Hvordan du bruger ChatGPT til nemt og hurtigt at få en ide til den helt rigtige freebie at
tiltrække dine nye læsere med – fx med Æblerovs-metoden, Get unstuck-metoden og
Færdig-freebie-før-frokost-metoden.
Målgruppe
B2B og B2C (ikke webshops).
Oplægget er primært til dig, der fx sælger viden, timer eller kurser (fysisk eller online). Du kan også
være kommunikations- eller marketingansvarlig i organisationen. Og du vil gerne kunne
konvertere nye læsere på nyhedsbrevet til kunder (mens du laver noget andet).
NIVEAU: ALLE