Når du har set Kathrines oplæg, har du fået insiderviden om, hvordan du med en kombi af live-mails og automatiserede mails kan få folk til at stå klar med kreditkortet i månedsvis og skynde sig at købe dit kursus (eller en anden ydelse), så snart du siger ’Der er åbent’.
Det er præcis, hvad Morten Münster gør i den e-mailkampagne, han har kørt for 4. år i streg for sit populære onlinekursus Masterclass i Adfærdsdesign.
Det er nemlig Kathrine, der står for at planlægge og skrive Mortens mails i forbindelse med salget af netop dén masterclass.
Hun giver dig svaret på:
• Hvilket ofte benyttet – og også ofte misforstået – adfærdsprincip, der fik folk til at skrive sig på venteliste til kurset, hele 4 måneder før salget startede.
• Hvorfor de valgte at tage en elendig testimonial med i en salgsmail – og hvordan de brugte den som løftestang til at fortælle om en særlig fordel ved masterclassen.
• Hvilken ene mail, som Kathrine har døbt ’Verdens Kedeligste Salgsmail’, stod for 60% af det samlede salg (og hvorfor den virkede, selvom den på papiret så dødssyg ud).
• Hvorfor du ikke skal skrive ”Vi har allerede solgt 100 pladser” – men sige det (samme) på en helt anden måde ved brug af et særligt adfærdsprincip.
• Hvordan én mail på bare seks linjer hev 10% af det samlede salg ind.
• Hvad der stod i emnelinjerne, og hvordan åbningsraterne så ud.
Oplægget er en blanding af e-mail-kampagne-strategi og vi-skal-helt-ned-i-teksten-copywriting.
Kathrine arbejder udover Morten for bl.a. Arla og Novo, hun har bygget et populært onlinekursus i at skrive automatiserede velkomstserier med Christina Klitsgaard, og hun holder oplæg på Email Summit for 3. gang.