Puha, det er en modig overskrift. Men den er (næsten) med garanti god nok.
De fleste kan sætte flueben ud for de klassiske automatiserede flows, der bare skal være i et gennemsnitligt e-mail setup.
Cart abandonment (tabt kurv), browse abandonment, post purchase … Du ved – de mest grundlæggende flows.
Men det er kun toppen af isbjerget, når vi snakker e-commerce. Der findes tonsvis af flows, som langt de fleste marketers ikke er opmærksomme på eller kender til.
Til dette oplæg får du 10 forslag til flows, du med stor sandsynlighed ikke har i dit nuværende e-mail marketing setup, hvis du sidder i en webshop.
Bliv blandt andet klogere på:
1. Flows med custom triggers
2. Flows baseret på omfattende segmentering
3. Flows baseret på date properties
… Og meget, meget andet.
Og bare rolig – der er tale om flows, som ikke bare er for nørder og feinschmeckere. Her er noget til store og små og tiltag, der er ”tried and tested” i et væld af cases med stor succes.