Der er mange faktorer, der kan få et nyhedsbrev til at virke eller fejle.
Som ansvarlig for virksomhedens e-mailmarkedsføring, skal du have et
overblik over hele nyhedsbrevets anatomi. Og en af de ting du ikke
kommer udenom, er selve nyhedsbrevstemplaten, som i den grad kan
påvirke udfaldet af de succeskriterier, du har sat op.
Til dette oplæg får du en værktøjskasse, der hjælper dig med effektivt at
bygge en mastertemplate, du kan bruge. uanset hvilken kampagne eller
nyhedsbrev du skal sende ud.
Vi kommer ind på:
• Webadfærd, købsadfærd og brugervenlighed og det vigtigste, du
skal vide.
• Hvordan din strategi påvirker din opsætning.
• Hvilke byggeklodser, du skal bruge i den praktiske opsætning af
skabelonen.
• Evaluering af skabelonen.
Gennem cases og eksempler kommer vi så meget rundt om emnet, at du
vil kunne gå hjem og se, hvad der skal ændres ved din template.
NIVEAU: ALLE