Er du træt af overfladisk segmentering og one-size-fits-all
markedsføring? Fremtiden handler om at levere personaliserede
kundeoplevelser.
Lyt med, når Segmento fortæller åbent om, hvordan de tackler
udfordringen med at levere personaliserede og relevante e-mails samt
weboplevelser til kunders forskelligartede kundebaser med et
profitskabende framework.
Du kommer til at høre om:
• Hvordan store brands som Luksusbaby, Decofarver, Dermaspace
og Havanna Shoes konstant udvikler deres arbejde med
kunderejsen og personalisering
• Hvordan omnichannel-tilgangen bliver en del af DNA’et for større
webshops.
• Praktiske eksempler på, hvad det kræver at skabe og bygge et
personaliserings-setup, der cirkulerer i alle dine kanaler og sikrer
høje konverteringsrater.
Afsæt 45 minutter og kom med ind i maskinrummet på spændende
cases, unikke løsninger og Segmentos måde at arbejde på.
NIVEAU: ØVEDE