Hvert år på EMAIL SUMMIT er der mindst ét oplæg, som tydeligt demonstrerer værdien af at arbejde med segmentering, målrettet indhold i mails og automatiserede flows.
De fleste er enige i, at det er en god idé. Alligevel er det de færreste som gør brug af det. Hvorfor er det sådan?
85% svarer i tidligere undersøgelser fra EMAIL SUMMIT, at tid er den største udfordring, der forhindrer dem i at gøre brug af segmentering og automatisering.
I dette indlæg har Torben Rasmussen fra Yulsn fået lov at dele helt konkrete detaljer om, hvordan Small Danish Hotels er lykkedes med at gå fra at sende 3 generiske nyhedsbreve om ugen til nu at sende i alt ca. 27 meget mere målrettede kampagne- og triggermails hver uge – og faktisk bruge mindre tid på det end før.
Du får indblik i hvordan de har ændret deres arbejdsprocesser, hvilke kompromisser de har måttet indgå i forhold til udvælgelsen af indhold, samt hvordan de har optimeret deres systemer så en større grad af automatisering er blevet muligt.
Oplægget er målrettet dig, der er ansvarlig for email marketing i en organisation, hvor I har meget indhold og mange modtagere at kommunikere til.
Ud over den konkrete case fra Small Danish Hotels, indeholder oplægget nogle praktiske råd og tips til hvordan du kommer videre – uanset branche og systemer til rådighed.