De fleste virksomheder arbejder i dag med et marketing automation-setup, men hvis marketing automation for alvor skal skabe afkast, kræver det mere end blot et personaliseret nyhedsbrev og simple e-mail-flows. Med andre ord kan de fleste virksomheder få et langt større udbytte og afkast med en mere struktureret og intelligent brug af data, teknologi og kommunikation.
I indlægget deler Jeppe og Kasper 5 forretningskritiske must win battles, som vil maksimere effekten af din marketing automation. De konkrete indsatsområder, som præsenteres, er taget direkte fra det seneste års erfaringer med en lang række virksomheder, der har tage deres strategi, eksekvering og resultater til næste niveau.
Indlægget er relevant for alle, der ønsker at få maksimal afkast af sin digitale performance – men henvender sig især til ambitiøse virksomheder, der er klar til at tage næste skridt og avancere med marketing automation.
Indlægget kommer bl.a. omkring:
• Datacentralisering og customer data platforme
• Smartere marketing automation med machine learning/AI assistance
• Fra mails til kommunikation der følger brugeren
• Sammensmeltning af kanaler med cross channel marketing
• Bedre personalisering
• Dataarkitektur og hvordan data bruges bedst
• Automatisering i andre marketingkontekster
• og meget mere..