Har du også prøvet at se din åbningsrate falde kraftigt uden forklaring?
Spamfiltre er dynamiske – de tilpasser sig konstant det aktuelle trusselsbillede. En e-mail der kom frem til modtagerne uden problemer i sidste uge, strander måske ulæst i spamfolderen i denne uge.
Derfor er du nødt til at tjekke leveringen af dine e-mails med jævne mellemrum. Gør du ikke det, kan dit gode arbejde vise sig at være spildt.
Men hvordan gør man så i praksis?
Til dette oplæg præsenterer David de værktøjer, han og hans kolleger bruger for at sikre, at deres kunder ikke har problemer med spamfiltre. Oplægget er praktisk anlagt og krydret med gode tips til levering af e-mails.
David har levet af at sende e-mails i 20 år. Han er medejer af og direktør i firmaet Ubivox, hvor milliarder af e-mails gennem tiden har forladt serverne. Hans fokus er på teknikken, og gennem tiden har han analyseret rigtig mange e-mails – det er denne erfaring oplægget bygger på.